کد خبر : 1840313 | 03 شهریور 1401 ساعت 23:01 | 9.4K بازدید | 8 دیدگاه

در مورد داوری صحبت نکنم بهتر است؛

زارع: منتظر آقایان و خانم‌های هوادار ملوان هستیم

سرمربی تیم ملوان ابراز امیدواری کرد که تیم او نیز بازی های خانگی بعدی خود را با حضور تماشاگرانش برگزار کند.

زارع: منتظر آقایان و خانم‌های هوادار ملوان هستیم

به گزارش ورزش سه، مازیار زارع بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی گفت: واقعا در این جو و ورزشگاه، جای آقا نادر و مهرداد عزیز خالی بود؛ امیدوارم روح آنها شاد باشد. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. فوتبال خیلی قشنگی را دیدیم و هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند. اگر یک ذره باهوش بودیم می توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. نساجی هم روی ارسال ها و ضربات ایستگاهی خطرناک بود. باتوجه به اینکه می دانستیم حریف چه نوع فوتبالی انجام می دهد و فضای زیادی به ما برای ضد حمله می دهد به موقعیت های خوبی رسیدیم ولی در تصمیم گیری نهایی بی دقت بودیم. در جلسه قبل از بازی هم گفتم من یک علاقه قلبی به تیم های ریشه داری چون نساجی و صنعت نفت دارم.

او در مورد اعتراضات نیمکت ها به داوری تاکید کرد: در مورد داوری خیلی صحبت نکنم بهتر است. ولی وقتی هر دو تیم ناراضی هستند فکر می کنم یک چیزی است. به هر حال تصمیماتی بود که گرفته شد و در آن لحظات فشار روی نیمکت ها زیاد بود و اعتراضات طبیعی است. به گروه داوری هم خسته نباشید می گویم.

سرمربی ملوان با ابراز رضایت از کیفیت چمن ورزشگاه وطنی ادامه داد: فکر می کنم کیفیت این چمن روز به روز بهتر می شود و در حال حاضر هم کیفیت بدی نداشت. فکرش را نمی کردم کیفیت چمن به این خوبی باشد. یکی از نکات خوبی که رعایت کرده بودند، آب دادن به چمن بود که سرعت بازی را بالا برده بود. نساجی مثل انزلی برای ما عزیز است و من به آقای رفعتی گفتم که اجازه دهید ورزشگاه را پر کنند ولی در بازی قبل می شد این اتفاق برای ما مقابل استقلال هم بیافتد.

1717488

مازیار زارع در مورد روند نتیجه گیری تیمش گفت: هنوز سه هفته از لیگ گذشته و همه می دانند که ما بدون مهاجم بازی می کنیم. همچنان به دنبال مهاجم هستیم. شاید چنین تفکری باشد که من مهاجم نمی آورم ولی تیم هایی مثل ملوان باید در خرید بازیکن خارجی خیلی دقت کنند چون بعد از سال ها قرار است یک چنین بازیکنی در انزلی بازی کند و خود من وسواس زیادی دارم که هر فوتبالیستی را نیاوریم. هر بازیکنی پیشنهاد شود تا حداقل فیلم دو بازی او را نبینم قبول نمی کنم. به اعتقاد من در دو بازی قبلی مقابل استقلال و پیکان به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم. هفته گذشته در تایمی می شد بازی سه بر یک به نفع ما شود ولی آنها تجربه زیادی داشتند و نتیجه برعکس شد. در بازی پیکان هم موقعیت زیادی به حریف ندادیم. تیم حریف هم روی ضربه های ایستگاهی کار کرد و موفق بود.

او در پایان با ابراز امیدواری نسبت به حضور تماشاگران ملوان در بازی های خانگی این تیم گفت: منتظر این اتفاق در ورزشگاه خودمان هستیم. شما استادیومی را می بینید که باعث تعجب همه شود. ما چنین شرایطی را داریم و فکر می کنم که بسیار پرشور می آیند. منتظر آقایان و خانم های هواداران هستیم تا حمایت کنند و نتیجه بگیریم.

ویدئو: 258391

دیدگاه‌ها