کد خبر : 1840325 | 03 شهریور 1401 ساعت 23:32 | 19.2K بازدید | 26 دیدگاه

مطهری: این مساوی را برای نساجی شکست می‌دانم

حمید مطهری می‌گوید علی‌رغم آنالیزی که از ملوان داشتند روی همان موارد کار شده دو گل خوردند.

مطهری: این مساوی را برای نساجی شکست می‌دانم

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری، سرمربی نساجی در کنفرانس خبری پس از بازی با ملوان در ابتدا گفت: بازی فوق العاده زیبا، تاکتیکی و خوب بود. علی‌رغم اینکه هفته پیش شکست مقابل سپاهان را شکست نمی‌دانستم، امشب این تساوی برایم تلخ بود و برایم یک شکست بود؛ چون هواداران نساجی از دقیقه یک تشویق کردند و انتظارم این بود بازی راحت‌تر از این در بیاید. شروع توفانی داشتیم، من در این دو ماه سعی کردم ذهن بچه‌ها را برنده‌خواه کنم و فکر این باشند که باید به بالای جدول بیایند ولی تغییر ذهن یک چیز زمانبر است‌. در سال‌های گذشته نساجی برای نیفتادن تلاش کرده ولی ما باید این ذهنیت را تغییر دهیم. من از تک تک هواداران‌مان تشکر می‌کنم که ما را فوق العاده حمایت کردند. من تساوی امشب را شکست می‌دانم و امیدوارم جبران کنیم.

سرمربی نساجی در خصوص گل‌هایی که دریافت کردند گفت: روی صحنه گل اول یک مقدار مشکوک بود ولی من با خودم عهد کردم راجع به داوری اصلا صحبت نکنم ولی آن گل روحیه تیم‌مان را پایین آورد. به ملوان تبریک می‌گویم که یک فوتبال پویا و خیلی خوب بازی کردند. در جلسات آنالیزمان روی دو گلی که خوردیم کار کردیم ولی گل دوم از روی ضدحمله و گل اول با اوت، دروازه مان باز شد. ملوان روی این اوت‌ها کار می‌کند و در بازی استقلال هم به گل رسید. این‌ها را توضیح داده بودیم ولی واقعا روی دو صحنه که کار کرده بودیم گل خوردیم. تیم‌مان روز به روز بهتر خواهد شد ولی باز هم می‌گویم که این مساوی را شکست برای خودم و تیمم می‌دانم.

1738546

مطهری راجع به چمن وطنی گفت: از کیفیت چمن علی‌رغم اینکه خیلی زحمت کشیده بودند، انتظارم بیشتر بود‌. باز هم گله‌ای ندارم ولی امیدوارم در تعطیلاتی که ایجاد خواهد شد این زمین در شان مردم خوب استان مازندران و قائمشهر باشد. کیفیت چمن دلیلی برای مساوی ما نیست. زمین برای کار تاکتیکی ما خوب بود. در لیگ ما، مخصوصا امسال، بازی آسان نداریم. همه بازی‌ها سخت است و همه زحمت کشیده‌اند و باید خیلی از لحاظ ذهنی توانمندتر کنیم.

او در مورد سردرگم بودن نساجی در زمانی که به گل تساوی نیاز داشت گفت: برای نظر شما احترام قائلم ولی به خاطر اینکه بچه‌ها هیجان این را داشتند که زودتر به گل برسند، دقایقی را می‌توانستیم بهتر باشیم و این عجله ریتم ما را خراب می‌کرد. فوتبال پینگ پونگی شده بود و آنها سریع ضدحمله می‌زدند. بین نیمه صحبت کرده بودیم که با حوصله بازی کنیم و توپ‌ها را به کانالهای کناری ببریم یا خطا بگیریم که این اتفاق روی گل دوم افتاد. می‌توانستیم بهتر باشیم ولی حضور این همه تماشاگر عطش بچه‌ها را برای  به گل رسیدن، بیشتر کرده بود.

ویدئو: 258393

دیدگاه‌ها