کد خبر : 1840410 | 04 شهریور 1401 ساعت 16:20 | 23.6K بازدید | 5 دیدگاه

عجب شوتی زد مسعود زائر کاظمین (عکس)

ملوان در دقیقه 67 بازی با نساجی با شوت مسعود زائر کاظمین بانتیجه دو بر یک بازی را پیش افتاد و می توانست برنده این بازی لقب بگیرد.

عجب شوتی زد مسعود زائر کاظمین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قابل پیش بینی بود ملوان در مصاف با نساجی به دنبال فوتبال دفاعی و ضد حمله نباشد. فوتبال تهاجمی از ملوان را در بازی با پیکان و استقلال هم دیده بودیم هر چند این تلاش منجر به کسب امتیاز برای قوی سپید نشد.

وینگر تیم ملوان در دقیقه 67 بازی روی یک پاس بلند بعد از ورود به محوطه جریمه نساجی با یک شوت سرکش دروازه نساجی را باز کرد و تیمش را دو بر یک پیش انداخت و ملوانی ها را در آستانه کسب سه امتیاز حساس قرار داد اما دقایقی بعد دروازه تیم نساجی روی ضربه ایستگاهی و سر علیرضا ابراهیمی باز شد تا نتیجه بازی دو بر دو شود و همین نتیجه برای این بازی ثبت شود.

ویدئو: 258440

البته که کسب یک امتیاز این بازی هم برای ملوانی ها نتیجه بدی نبود به این خاطر که در خانه حریف و در حضور پرشور تماشاگران نساجی بازی می کردند و تیم مازنی هم آماده بود اولین پیروزی را جشن بگیرد اما در نهایت تلاش دو تیم به نتیجه مساوی دو بر دو منجر شد.

گل زیبای مسعود زائر کاظمین ارزش کسب سه امتیاز را برای ملوانی ها داشت. هر چند این گل می تواند نامزد یکی از گل های زیبای لیگ برتر در فصل جاری لقب بگیرد.

1738689
1738688

دیدگاه‌ها