کد خبر : 1840480 | 04 شهریور 1401 ساعت 22:20 | 22.2K بازدید | 5 دیدگاه

مسیر مشترک شاگردان نکو برای شروع طوفانی؛

اوت‌های مرگبار فولاد؛ دو پنالتی و دو گل (عکس)

فولاد در عرض بیست دقیقه و از یک روش مشابه به دو ضربه پنالتی دست یافت تا با گل کردن آنها 2-0 از تراکتور پیش بیافتد.

اوت‌های مرگبار فولاد؛ دو پنالتی و دو گل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در شبی که هوادارانش را روی سکوها دارد پذیرای تراکتور است؛ این تیم که در دو بازی نخست فصل به دو مساوی رسیده بود امشب در پی کسب اولین برد فصل، شروعی قدرتمندانه داشت و در عرض بیست دقیقه دو بار دروازه میهمان خود را باز کرد؛ نکته جالب این دو گل، نحوه به ثمر رسیدن مشترک آنها بود.

شاگردان نکونام در دقایق 4 و 18 از دو پرتاب اوت، صاحب دو ضربه پنالتی شدند که یکی را علیاری و دیگری را کولیبالی به گل تبدیل کردند تا میزبان در مسیر یک برد آسان در حضور تماشاگران خود قرار بگیرد.

روی یک پرتاب اوت در چهارمین دقیقه از بازی، احسان پهلوان درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که پس از برخورد صفا هادی با این بازیکن، پهلوان روی زمین افتاد و وحید کاظمی داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود فولاد اعلام کرد و مجید علیاری با ضربه ای زمینی که اخباری زاویه آن را درست تشخیص داده بود، آن را به گل تبدیل کرد.

1738792
1738793

تنها یک ربع بعد از پنالتی اول فولاد، یک ارسال اوت دیگر، میزبان را به یک ضربه پنالتی دیگر رساند. ارسال بلند آبشک به درون محوطه جریمه با ضربه سر بوحمدان همراه شد ولی همزمان، سیدمحمد حسینی مدافع تراکتور که پای خود را بالا آورده بود، مرتکب خطای پنالتی شد. این بار کولیبالی پشت توپ ایستاد و برخلاف علیاری، به راحتی و خلاف جهت حرکت اخباری، گل دوم را برای فولاد به ثمر رساند.

عکس: محمد حریصی

دیدگاه‌ها