کد خبر : 1840555 | 05 شهریور 1401 ساعت 11:26 | 20.8K بازدید | 30 دیدگاه

علی بیرو؛ دروازه‌بانی که گل نمی‌خورد

علیرضا بیرانوند در اراک و در مصاف با آلومینیوم هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا به رکورد 270 دقیقه برسد.

علی بیرو؛ دروازه‌بانی که گل نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، کلین شیت در بازی با آلومینیوم اراک برای او شیرین‌تر از بازی با ذوب آهن و فولاد بود به این خاطر که در این بازی پرسپولیس روی پاس زیبای مهدی ترابی و ضربه خوب میلاد سرلک به اولین سه امتیاز فصل دست پیدا کرد و رسما به جمع مدعیان قهرمانی در این فصل از بازی ها ملحق شد.

علی بیرو در بازگشت به ترکیب تیم پرسپولیس به خوبی متوجه شد که این فصل از جمله فصل‌هایی نیست که همانند گذشته، پرسپولیس به راحتی حریفان خود را شکست دهد، شاید به این خاطر که سطح فنی تیم‌ها به هم نزدیک‌تر شده است. حالا باید او و تیمش برای پیروزی زحمات زیادی را متحمل شوند. در پایان بازی مقابل آلومینیوم، زمانی‌که داور در سوت خود به علامت پایان بازی دمید، علیرضا بیرانوند، فریاد شادی سر داد چراکه همه منتظر اولین پیروزی پرسپولیس در فصل جدید بودند.

1738965

با بازگشت بیرانوند به ترکیب تیم پرسپولیس امیدها به بازگشت این تیم به سکوی نخست افزایش پیدا کرده است اما این برای قهرمانی پرسپولیس کافی نیست چراکه علی بیرو تنها می‌تواند مانع از گل خوردن تیم پرسپولیس شود در حالی‌که سرخ‌ها برای کسب سه امتیازات بعدی نیاز به زدن گل‌های بیشتر دارند. پرسپولیس فصل را در فاز دفاعی خیلی خوب شروع کرده است و این یکی از دلایل آن به طور حتم حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب است اما همان‌طور که اشاره شد برای ادامه این پیروزی‌ها باید در فاز تهاجمی بهتر عمل کند.

نکته جالب اینکه علیرضا بیرانوند، پیش از این گفته بود که مدت زمان بسته نگه داشتن دروازه‌اش را محاسبه نمی‌کند. حق با اوست، ضرورتی هم ندارد. مهم کسب پیروزی و جایگاه پرسپولیس در جدول رده‌بندی است.

عکس: مهدی افشاری

1738962
1738963
1738964

دیدگاه‌ها