کد خبر : 1840575 | 05 شهریور 1401 ساعت 12:39 | 4.9K بازدید | 2 دیدگاه

جلوگیری از رقابت بانوان جودوکای محجبه در قونیه!

رییس فدراسیون جودو از یک اتفاق عجیب در خصوص بانوان جودوکای ایرانی در بازی‌های کشورهای اسلامی خبر داد.

جلوگیری از رقابت بانوان جودوکای محجبه در قونیه!

به گزارش "ورزش سه"، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو در یک گفتگوی رادیویی در خصوص عملکرد جودوکاها در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد. این اعزام که اولین حضور ملی‌پوشان جودوی ایران در یک رویداد رسمی بین المللی بعد از سه سال بود، البته نتایج خوبی در پی نداشت. 
میراسماعیلی نیز در این خصوص گفت: بچه‌ها مسابقه ندیده بودند و انتظار داشتیم حداقل دو یا سه مدال کسب کنند اما این اتفاق رخ نداد. البته مریم بربط و دیگر بانوان بسیار عالی کار کردند. بضاعت ما بیشتر از این است و در آینده از این ملی‌پوشان بیشتر خواهید شنید.
رییس فدراسیون جودو در بخش دیگری از صحبت‌های خود از یک اتفاق عجیب در جریان بازی‌های کشورهای اسلامی خبر داد و گفت: این موضوع را من باز نکرده بودم اما در بخش بانوان اجازه نمی‌دادند با حجاب بازی کنند. ما پیگیر موضوع شدیم و با روی گشاده برخورد کردند. دو روز پیش از مسابقات ما فشار و استرس زیادی داشتیم.
میراسماعیلی در خاتمه درباره شایعه درگیری ملی پوشان در سالن غذاخوری عنوان کرد: همه من را به صداقت می‌شناسند. اگر همچین موضوعی بود، مسئولین ورود می‌کردند. یک شیطنت مغرضانه بود و با شدت آن را تکذیب می‌کنم. ما یکی از منظم‌ترین رشته‌های ورزشی بودیم. این موضوع یک خوراک بد برای بیگانگان شد تا به رشته جودو ضربه بزنند.

دیدگاه‌ها