کد خبر : 1840600 | 05 شهریور 1401 ساعت 14:21 | 23K بازدید | 7 دیدگاه

کاسمیرو:

با 5 قهرمانی چمپیونزلیگ، مشکلی با لیگ‌ اروپا ندارم

کاسمیرو هیچ مشکلی برای بازی در لیگ اروپا با پیراهن منچستریونایتد ندارد چرا که به اندازه کافی با رئال قهرمان چمپیونزلیگ شده است.

با 5 قهرمانی چمپیونزلیگ، مشکلی با لیگ‌ اروپا ندارم

به گزارش "ورزش سه"، جمعه گذشته منچستریونایتد در قراردادی بزرگ و با پرداخت 70 میلیون یورو به‌علاوه 10 میلیون یورو به‌صورت بندهای الحاقی کاسمیرو را از رئال مادرید به‌خدمت گرفت. ستاره برزیلی با شیاطین سرخ قراردادی چهار ساله امضا کرد و یونایتد از این گزینه برخوردار است که در پایان مدت قرارداد، یک‌سال دیگر با کاسمیرو تمدید کند.

1738351

در ابتدا کسی تصور نمی کرد که کاسمیرو از رئال جدا شود ولی او در مراسم خداحافظی خود گفت که پس از فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول، تصمیم به جدایی خود را گرفته بود و این موضوع را به مدیر برنامه هایش نیز اطلاع داده بود.

کاسمیرو همیشه رویای بازی برای منچستریونایتد را داشت و با وجود اینکه این باشگاه از روزهای اوج خود به دور است و فصل را نیز با دو شکست و یک پیروزی شروع کرده، با رسیدن پیشنهاد شیاطین سرخ، به‌سرعت آن را قبول کرد.

1737605

کاسمیرو می توانست در رئال بماند و برای یک قهرمانی دیگر در چمپیونزلیگ تلاش کند ولی حالا باید در لیگ اروپا به میدان برود. او البته مشکلی با این قضیه ندارد. کاسمیرو در مصاحبه با"ESPN" و در پاسخ به سوالی در مورد بازی در لیگ اروپا، گفت:« چه مشکلی؟ من پنج قهرمانی چمپیونزلیگ دارم. لیگ اروپا حالا یک چالش جدید برای من خواهد بود.»

لازم به ذکر است که کاسمیرو با رئال فاتح 18 جام از جمله پنج لیگ قهرمانان شد.

دیدگاه‌ها