کد خبر : 1840649 | 05 شهریور 1401 ساعت 18:56 | 4.2K بازدید | 14 دیدگاه

بازیکنان آنها وقت تلف کردند؛

محمدزاده: حق ما مقابل پرسپولیس باخت نبود

مدافع باتجربه آلومینیوم از تبعیضی که بین استقلال و پرسپولیس و تیم‌های شهرستانی می‌گذارند، دلخور است.

محمدزاده: حق ما مقابل پرسپولیس باخت نبود

به گزارش "ورزش سه"، وحید محمدزاده درباره شکست روز گذشته آلومینیوم مقابل پرسپولیس عنوان کرد: روی تک موقعیت حریف و بی‌تمرکزی خودمان گل بدی خوردیم ولی کلا موقعیت‌های خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشد. متاسفانه علی‌رغم شایستگی که داشتیم، بازی را واگذار کردیم. بازی از لحاظ فنی برای ما خیلی خوب بود، اما از نتیجه راضی نیستیم.

او در مورد اینکه پرسپولیس اولین گلش را در این فصل به آلومینیوم زد، اظهار کرد: اولین گل‌شان و اولین بردشان در اراک بو‌د که یک مقدارش به شانس بر می‌گردد و یکی اینکه ما در زدن ضربات آخر خیلی تمرکز نداریم. جای نگرانی ندارد و با تمرکز بیشتر برطرف می‌شود. تیم خوبی داریم، خوب هم فوتبال بازی می‌کنیم و قطعا در هفته‌های آینده نتیجه می‌گیریم.

1739161

این مدافع آلومینیوم در مورد قضاوت داور دیدار با پرسپولیس گفت: خودم روی یک صحنه ابهام داشتم ولی کلا داوری خوب بود.

محمدزاده در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه در حالی‌که قرار بود بازی بدون تماشاگر باشد، عنوان کرد: رسانه‌ها و مسئولان کلاً سمت استقلال و پرسپولیس هستند. بخشی از هواداران برای خود پرسپولیس بودند ولی کلا بحث ما این است که چرا بازی باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد؟ بازی به این مهمی در خانه داشتیم. می‌خواستم از مسئولین بپرسم چرا برای ما تماشاگر نباشد، آن وقت پرسپولیس در آزادی تماشاگر داشته باشد؟ اگر محرومیتی هم در کار بود، شب قبل از بازی برای تیم‌های بزرگ می‌بخشیدند ولی به نظر من تبعیض قائل می‌شوند.

او درباره صحبت‌های سید مهدی رحمتی مبنی بر اینکه با گذشت زمان شرایط آلومینیوم بهتر می‌شود، تاکید کرد: مهدی رحمتی بازیکن بزرگی بوده و یک  انسان با تجربه است و در کارش موفق خواهد شد. خودش و همکارانش خیلی خوب هستند و خیلی زحمت می‌کشند. اگر شما می‌خواهید عیار یک مربی را بسنجید، باید از فوتبال بازی کردن تیمش متوجه شوید. سال گذشته که هدایت تیم ما را قبول کرد، به فینال جام حذفی رسیدیم و تیم را  تک رقمی تحویل دادند.

مدافع آلومینیوم اضافه کرد: عملکردشان خوب بوده ولی اینکه بخواهند این قدر فشار بیاورند درست نیست و مطمئن باشید در بازی‌های آینده این باخت را جبران می‌کنیم. بالاخره ما با پرسپولیس بازی داشتیم، تیم کوچکی نیست، پنج دوره قهرمان شده، ملی‌پوش و بازیکنان با تجربه زیادی دارد، اما اگر شما روز گذشته فوتبال را نگاه می‌کردید بازی یک گُله بود. ما خیلی موقعیت‌ها داشتیم و اگر بیشتر دقت می‌کردیم، در همان ۲۰ دقیقه اول کار تمام می‌شد.

محمدزاده تاکید کرد: در ادامه لیگ خواهید دید کم پیش می‌آید پرسپولیس این‌گونه که مقابل ما تحت فشار قرار گرفت و مجبور به وقت تلف کردن شد(علیرضا بیرانوند وقت تلف کرد و  بازیکنانشان روی زمین افتادند)، تحت فشار قرار بگیرد.

1739162

او ادامه داد: قصد بی‌احترامی به تیم حریف ندارم، اما به‌خاطر فشار زیادی بود که روی تیم‌شان بود، وقت تلف کردند تا بتوانند بازی را همان یک بر صفر در بیاورند. این نشان می‌دهد کادر فنی و بازیکنان با کیفیتی داریم. قبل از اینکه مهدی رحمتی مربی‌ام شود، با او خیلی رفیق بودم و الان باز هم مثل رفیق هستیم. من خیلی خوشحالم با او کار می‌کنم و یکی از دلایلی که امسال در اراک ماندم، خود او بود چون من پیشنهادهای خیلی خوبی داشتم ولی چون به آقا مهدی قول داده بودم، تمدید کردم.

مدافع آلومینیوم در مورد دیدار بعدی آلومینیوم مقابل مس رفسنجان ابراز کرد: مس تیم با کیفیتی است و کادرفنی خوبی دارد ولی از نظر من همه بازی‌ها سخت است. هفته اول غافلگیر شدیم، به‌خاطر اینکه هوادار را دست‌‍کم گرفتیم و باختیم؛ برای مثال در بازی استقلال و مس کرمان، استقلال روی یک موقعیت گل زد؛ این را گفتم که بگویم تمام بازی‌ها سخت است و باید با تمام توان و تمرکز بازی کرد. این هفته هم مهمان هستیم و می‌رویم که نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها