کد خبر : 1840739 | 06 شهریور 1401 ساعت 10:56 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

چطور حضور قانونی نماینده کشتی ناگهان غیرقانونی شد؟

تناقض عجیب در آستانه انتخابات کمیته المپیک(عکس)

با وجود تایید صلاحیت نصیرزاده و قرار گرفتن نام او روی سایت کمیته ملی المپیک، به یک باره تصمیم مدیران این کمیته تغییر کرد!

تناقض عجیب در آستانه انتخابات کمیته المپیک(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات کمیته ملی المپیک از ساعت 14 امروز در سالن استاد فارسی آکادمی در حالی برگزار می شود که شائبه‌ها در آستانه شروع مجمع به اوج خود رسیده است. یکی از این موارد نامه‌ای بود که دیروز کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، در خصوص حضور نصیرزاده به عنوان نماینده فدراسیون کشتی در انتخابات به علیرضا دبیر ارسال کرد.
در این نامه آمده که حضور عبدالمهدی نصیرزاده که ریاست فدراسیون بدنسازی را هم برعهده دارد، به دلیل مغایرت با اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی به عنوان نماینده فدراسیون کشتی منع قانونی دارد و علیرضا دبیر باید خودش در انتخابات حاضر شود. 

1739331

این نامه در حالی ارسال شده که نصیرزاده مدت هاست به عنوان عضو هیئت رییسه فدراسیون کشتی فعالیت می‌کند و با معرفی‌نامه علیرضا دبیر توانسته در انتخابات نام‌نویسی کند. حتی نامه دیگری موجود است که نشان می‌دهد صالحی امیری یک هفته قبل به بازرس امور ورزش و جوانان اعلام کرده حضور نصیرزاده در انتخابات دارای ایراد قانونی نیست و او می‌تواند جزو کاندیداهای هیئت اجرایی هم باشد. 

1739330

حتی چند روز قبل سایت کمیته ملی المپیک هم رسماً نام عبدالمهدی نصیرزاده را جزو کاندیداهای نهایی انتخابات قرار داد، اما به یک باره و در فاصله کمتر از 24 ساعت مانده تا انتخابات ورق برگشت و تصمیم کمیته ملی المپیک تغییر کرد!
در واقع نامه دبیرکل کمیته ملی المپیک، نامه 6 روز قبل رییس کمیته ملی المپیک را نقض می کند! البته که حتی وزیر ورزش هم در مصاحبه اخیر خود حضور نصیرزاده به عنوان عضو هیئت رییسه فدراسیون کشتی را دارای ایراد ندانسته بود.
به هر حال باید دید با این وضعیت امروز علیرضا دبیر در مجمع کمیته ملی المپیک حاضر می‌شود یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها