کد خبر : 1840766 | 06 شهریور 1401 ساعت 12:34 | 8.6K بازدید | 7 دیدگاه

مولر: بهترین بازی فصل زومر همیشه برابر ماست!

توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، عملکرد درخشان یان زومر در بازی برابر این تیم را مورد تحسین قرار داد.

مولر: بهترین بازی فصل زومر همیشه برابر ماست!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم بوندسلیگا به مصاف بروسیا مونشن گلادباخ رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
یان زومر، دروازه‌بان مونشن گلادباخ، ستاره این بازی بود و موفق شد برابر 30 شوت بایرن مونیخ که 20 شوت از آن در چارچوب دروازه بود مقاومت کند اما در نهایت این لروی سانه بود که توانست طلسم دروازه او را در دقیقه 83 بشکند. 
این بازیکن پس از پایان این بازی به اسکای اسپورت گفت:« این بازی واقعا سخت بود. ما پیش از بازی هم می‌دانستیم چه چیزی در پیش داریم. آنها بسیار قدرتمند هستند و فشار زیادی به ما آوردند اما نمی‌توان برابر همه توپ‌ها دفاع کرد.»

1739399

توماس مولر نیز پس از پایان بازی با اشاره به درخشش زومر اظهار داشت:« تفاوت خاصی ندیدم چون زومر همیشه بهترین بازی فصلش را برابر بایرن به نمایش می‌گذارد. البته که وقتی ما تا این حد خوب بازی می‌کنیم، دروازه‌بان حریف هم این فرصت را پیدا می‌کند که بازی درخشانی از خودش نشان دهد. تمامی شوت‌های ما غیرقابل مهار نبودند و نباید این موضوع را فراموش کرد. نمی‌توان روی هر شوت گفت که او کاری غیرممکن را انجام داده است اما او همیشه برابر ما قرار گرفت و اجازه لغزش به تیمش نداد. او همیشه آماده انجام کارهای بزرگ بود.»
یولیان ناگلزمان هم در مصاحبه پس از بازی از عملکرد این بازیکن تقدیر کرد و گفت:« او همیشه برابر ما خیلی خوب بازی می‌کند و این بار هم توانست تمامی ضربات ممکن را مهار کند.»
زومر پس از پایان بازی درباره احتمال تمدید قراردادش با مونشن گلادباخ اضافه کرد:« من هشت سال است که اینجا هستم. این باشگاه به خانواده من تبدیل شده است. حالا باید بنشینیم و درباره این موضوع به طور کامل بحث و مذاکره کنیم.»

دیدگاه‌ها