کد خبر : 1840781 | 06 شهریور 1401 ساعت 13:15 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی با ملوان برنامه خاصی داریم؛

پورعلی: با این قرعه سخت خوب نتیجه گرفتیم

هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر خواهد بود.

پورعلی: با این قرعه سخت خوب نتیجه گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، پوریا پورعلی هافبک تیم ذوب آهن درباره دیدار هفته سوم این تیم برابر مس رفسنجان به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه ما پیش فصل سنگین و بدنسازی پرفشاری داشتیم، در حال حاضر تیم از لحاظ بدنی در حال بهتر شدن است. در بازی با مس نسبت به دو هفته اول خیلی بهتر بودیم و موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم و تیم هم از نظر بدنی فعال تر بود؛ یک پنالتی هم دادیم که با خوش شانسی خراب شد اما در مجموع ما تیم برتر زمین بودیم و می‌توانستیم برنده بشویم.

او درباره صحنه پنالتی که به سود مس اعلام شد گفت: من نزدیک صحنه بودم و فکر می‌کنم پنالتی به درستی اعلام شد.

پورعلی در خصوص مهار پنالتی توسط حبیب فرعباسی گفت: حبیب در تمرین ها هم پنالتی های خوب می‌گیرد و مربی گلرهایمان هم تاکتیک هایی دارد که به دروازه‌بان ها انتقال می‌دهد و ما در تمرینات هم عملکرد خوب و پیشرفت بازیکنان را حس می‌کنیم.

او سپس در خصوص سه تساوی ذوب آهن توضیح داد: ما سه قرعه سنگین داشتیم اما باز هم خوب نتیجه گرفتیم. قطعا از هفته های آینده بردهایمان شروع می‌شود و به رتبه های بالای جدول صعود می‌کنیم.

هافبک ذوب آهن درباره موقعیت سوزی بازیکنان این تیم گفت: ما خط دفاع باتجربه ای داریم اما میانگین سنی خط جلوی تیم ما پایین است و همه جوان هستیم و نیاز به بازی ها و فرصت بیشتری داریم. انشاالله این مشکل هم در بازی های پیش رو با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان حل خواهد شد.

او همچنین درباره مصدومیت سعید باقرپسند و ضعف این تیم در خط حمله گفت: سعید وزنه تیم بود اما متاسفانه مصدوم شد و فکر می‌کنم تا پایان فصل او را نداشته باشیم اما محمدرضا سلیمانی و شهرام سالاری را داریم که با انگیزه بالایی کار می‌کنند و بسیار سرحال هستند. امیدوارم بتوانند جای خالی سعید را برایمان پر کنند.

پورعلی در مورد عملکرد خودش در سه هفته ابتدایی لیگ بیان کرد: در بازی با تراکتور گوشم پاره شد و بخیه خورد و تا دو روز بعد از بازی حال مساعدی نداشتم اما در مجموع شرایط فردی من خوب بوده است. البته عملکرد فردی من اهمیتی ندارد و من همه تلاشم را برای تیم می‌کنم و انشاالله بتوانیم با ذوب آهن جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

وی درباره دیدار هفته آینده ذوب آهن برابر ملوان عنوان کرد: بازی با ملوان در انزلی شرایط خاص خودش را دارد و این تیم هم در سه هفته اول لیگ نشان داد که تیم خطرناکی است. حاج مهدی تارتار با ما صحبت کرده و برای این بازی برنامه خاصی داریم؛ ما برای سه امتیاز وارد این بازی خواهیم شد و امیدوارم با تدابیر کادرفنی و زحمات بازیکنان این اتفاق رخ بدهد.

بازیکن ذوب آهن درباره هدف این تیم در لیگ برتر گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا حداقل جایگاه بهتری نسبت به فصل قبل کسب کنیم و نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم.

پورعلی در پایان گفت: از حمایت باشگاه ذوب آهن تشکر می‌کنم که شرایط خوبی را مهیا کرده‌اند. امسال همه چیز بهتر شده و تبدیل به یک مجموعه خوب و تیم واقعی و گردن کلفت شده‌ایم و بین بازیکنان، کادرفنی، مدیرعامل و هواداران ارتباط خیلی خوبی وجود دارد. امیدوارم با ورود هواداران به استادیوم و حمایت آنها، بتوانیم جایگاه خوبی را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها