کد خبر : 1841074 | 08 شهریور 1401 ساعت 02:47 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

درباره تصمیم جنجالی دبیرکل بنویسید

نظرسنجی: لغو انتخابات و نقد کاربران ورزش سه

ساعتی پیش و با انتشار خبری روی سایت فدراسیون فوتبال خبر لغو مجمع انتخاباتی تبدیل به تیتر یک اخبار ورزشی ایران شد.

نظرسنجی: لغو انتخابات و نقد کاربران ورزش سه

به گزارش "ورزش سه" درحالی که جامعه فوتبال خودش را برای برگزاری مجمع انتخاباتی داغ سه شنبه در هتل المپیک آماده کرده بود، قرارگرفتن یک خبر شوکه‌کننده روی سایت رسمی فدراسیون فوتبال و اعلام فوری آن در برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما، فوتبال‌دوستان ایرانی را مبهوت ساخت؛ لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال!

تصمیمی که دبیرکل فدراسیون فوتبال اتخاذ کرده تا بنا بر آنچه به زعم او نقض مکرر قوانین و بندهای مختلف اساسنامه انتخاباتی فدراسیون فوتبال اعلام شده، انتخابات را تحت تاثیر قرار ندهد و از حقوق حقه فوتبال صیانت شود.

این اتفاق در حالی رخ داده که تا لحظاتی قبل از اعلام خبر لغو مجمع انتخاباتی هشتم شهریورماه در سایت فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال مشغول تشریح برنامه‌های خودش پس از پیروزی احتمالی در انتخابات فردا بود!

1739982


از طرف دیگر، حسن کامرانی‌فر به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال از نظر قانونی صلاحیت و اختیار لازم برای اتخاذ این تصمیم را داشته است اما نکته حائز اهمیت در خصوص این اتفاق این است که مفادی که در بیانیه فدراسیون فوتبال به عنوان دلایل لغو مجمع ذکر شده، مواردی نیست که به یک‌باره و در فاصله کمتر از ۹ ساعت تا انتخابات فدراسیون فوتبال رخ داده باشد. از این رو لغو ناگهانی و شبانه انتخابات فدراسیون به دلایل ذکرشده در بیانیه فدراسیون فوتبال آن هم در شرایطی که زمزمه‌های زیادی مبنی بر وجود درخواست‌هایی در خصوص رد صلاحیت یکی از کاندیداها طی روزهای گذشته به گوش می‌رسید، تا حدود زیادی برای علاقه‌مندان به فوتبال جای سوال گذاشته است.

شما کاربران سایت ورزش سه هم می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خود را از این تصمیم شوک‌برانگیز فدراسیون مبنی بر لغو مجمع انتخاباتی ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان با سایر کاربران و خوانندگان سایت به اشتراک گذاشته شود.

دیدگاه‌ها