کد خبر : 1841085 | 08 شهریور 1401 ساعت 09:31 | 21.7K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای عجیب آنری: به خاطر یک نفر از یووه رفتم

تیری آنری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، مدعی شده است که تنها به خاطر یک نفر از یوونتوس جدا شده است.

ادعای عجیب آنری: به خاطر یک نفر از یووه رفتم

به گزارش "ورزش سه"، آنری روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که بخشی از سهام باشگاه کومو در سری B را خریده است و نشستی خبری در این زمینه برگزار کرد. 
او در این نشست خبری به تجربه حضورش در فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس نیز اشاره کرد. این اسطوره باشگاه آرسنال، در این تیم یک دوره کوتاه شش ماهه‌ را تحت هدایت مارچلو لیپی که کمی بعد اخراج شد و سپس کارلو آنچلوتی در این تیم حضور داشت، گذرانده بود. 
با این حال، آنری می‌گوید که اگر به خاطر تنها یک نفر نبود، او می‌توانست مدت زمان بیشتری با پیراهن این تیم به میدان برود و در تورین حضور داشته باشد. 

1740006
گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره هویت این فرد از شب گذشته در رسانه‌های ایتالیایی صورت گرفته است و اکثر آنها متفق‌القول معتقد هستند که این ستاره سابق تیم ملی فرانسه به لوچانو موجی اشاره داشته که پیش از این یکی از مدیران باشگاه یوونتوس بوده است. 
آنری در سال 2008 به اسکای اسپورت گفته بود:« وقتی به یوونتوس پیوستم، مشکل کمر داشتم اما می‌خواستم بلافاصله بازی کنم. در چند بازی اول تحت هدایت لیپی بازی نکردم چون از نظر او مهاجم بودم. سپس آنچلوتی جای او را گرفت و من شروع به بازی کردم اما به خاطر این از یووه جدا شدم که موجی به من بی‌احترامی کرد، هرچند نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم.»
موجی پس از رسوایی کالچوپولی در سال 2006 از حضور در فوتبال ایتالیا محروم شد.

دیدگاه‌ها