کد خبر : 1841144 | 08 شهریور 1401 ساعت 13:16 | 35.4K بازدید | 9 دیدگاه

نیروی‌های رئیس جدید بیشتر شدند؛

بازگشت ساکت به هیئت رئیسه فدراسیون

محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان به عنوان آخرین عضو هیئت رئیسه فدراسیون جانشین مهرداد سراجی شد.

بازگشت ساکت به هیئت رئیسه فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، در خردادماه بود که با تشکیل جلسه مجمع فدراسیون فوتبال یکی از اتفاقات مهم عزل مهرداد سراجی مدیرعامل سابق باشگاه سایپا بود که در تصمیم‌گیری‌ها با سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون همکاری لازم را نداشت.
پس از چند ماه بلاتکلیفی در راس فدراسیون فوتبال و چند پست مهم نظیر هیئت رئیسه و نواب رئیس سرانجام امروز انتخابات بار دیگر برگزار شد و پس از انتخاب مهدی تاج با اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون، از اتفاقات مهم دیگر پیروزی محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان برای تصدی یکی از پست های هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در دو سال آینده بود.
ساکت پس از رقم زدن تقریبا 10 سال درخشان برای باشگاه سپاهان در دهه هشتاد به سازمان لیگ و سپس فدراسیون آمد و طی دوران مدیریت مهدی تاج یکی از نزدیکان این چهره بود. حالا و در شرایطی که میرشاد ماجدی برای ایجاد تغییرات در ساختار کلی فوتبال ایران و تصویب این تصمیمات در هیئت رئیسه فدراسیون پس از پایان رای گیری بدون تعارف رو در روی مهدی تاج ایستاد و تاکید کرد که با او و انتخاب‌هایش همراه نخواهد شد، بازگشت محمدرضا ساکت می‌تواند خبر خوشی برای رئیس جدید فدراسیون فوتبال هم باشد.
 

1740084
محمدرضا ساکت در رقابت با  درویش، گرشاسبی، حیدرپور و پرویزی با کسب 26 رای بار دیگر یکی از پست های هیئت رئیسه فدراسیون را به نام خود زد.


گفتنی است محمدرضا ساکت در رقابت با  درویش، گرشاسبی حیدرپور و پرویزی با کسب 26 رای بار دیگر یکی از پست های هیئت رئیسه فدراسیون را به نام خود زد.

دیدگاه‌ها