کد خبر : 1841149 | 08 شهریور 1401 ساعت 13:42 | 21.2K بازدید | 8 دیدگاه

از صداوسیما و هیچ‌کس گلایه ندارم

اولین صحبت‌های تاج بعد از ریاست مجدد بر فدراسیون

رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌گوید که حتی اگر همین الان همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره‌ جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.

اولین صحبت‌های تاج بعد از ریاست مجدد بر فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، با پایان انتخابات فدراسیون فوتبال، مهدی تاج یکبار دیگر صندلی ریاست را از آن خود کرد. او درباره ارزیابی روند انتخابات گفت: از اعضای محترم مجمع تشکر می کنم که زحمت کشیدند و به من اعتماد کردند. آنها رأی خیلی خوبی به من دادند هر چند اتفاقات خیلی زیادی قبلش رخ داد که مایل نیستم درباره هیچ چیز آن صحبت کنم. فقط همه باید دست به دست هم دهیم، کمک کنیم و به سمت تعامل، تفاهم و برنامه ریزی پیش برویم.

او ادامه داد: با برداشت من از AFC و اتفاقاتی که می دانم بین رقبای ما می افتد و شاید همه دوستان اطلاعات من را به اندازه کافی نداشته باشند، این است که اگر همین الان همگی دستمان را به دست هم بدهیم، از کره جنوبی، ژاپن، قطر و... چند هیچ عقب هستیم. باید حتما جلو بزنیم. ما ایران گسترده، وسیع، با شهامت و فوتبال اول آسیا هستیم.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بحث صدور مجوز حرفه ای و تعلیق برای ما خیلی مهم است که این را یک سال دیگر تمدید کردند. نباید بپذیریم که استقلال و پرسپولیس یکی، دو سال از گردونه رقابت های آسیایی بیرون باشند. این برای ما خوب نیست. بخصوص وقتی که صدور مجوز حرفه ای را از ما گرفته اند. یعنی دیگران باید بیایند ما را ممیزی کنند.

تاج درخصوص اینکه فدراسیون او باز هم 5 ستاره ای خواهد بود، اظهار داشت: اینکه مال گذشته بود، فوتسال ساحلی ما هجدهم جهان است درحالیکه ما دوم جهان بودیم. به یاد دارم که در مرحله مقدماتی برزیل را شکست دادیم و در فینال به آنها باختیم و دوم شدیم. فوتسال و فوتبال نیز به همین صورت است. بحث های مهمتر نیز مانند اساسنامه در فدراسیون وجود دارد.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال درباره سوالات مختلف مانند سرمربی آینده تیم ملی، واکنش به صحبت های ماجدی مبنی بر عدم امضای قرارداد سرمربی جدید، دبیرکل فدراسیون و پرونده های قضایی گفت: من در مورد هیچ کدام آنها صحبت نمی کنم و جواب من به این سوالات "نه" است.

او درباره ورود VAR به فوتبال ایران نیز اظهار داشت: این موضوع مهمی است. شما می دانید که 9 داور الیت داریم. که تمام آنها حذف شدند. یعنی تا 17 روز دیگر ما فقط آقای فغانی را داریم. آقای فغانی داوری است که می تواند مسابقات را شرکت کند. تازه بدون کمک داور.

تاج درباره اینکه آیا از صدا و سیما گلایه‌ای دارد، پاسخ داد: از هیچ کس گلایه‌ای ندارم.

دیدگاه‌ها