کد خبر : 1841167 | 08 شهریور 1401 ساعت 15:58 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

پورحمیدی در تمرینات فوق‌العاده است؛

نامداری: سه امتیاز آبادان را مدیون گلرمان هستیم

مربی دروازه‌بان های تیم آلومینیوم اراک به تمجید از عملکرد حسین پورحمیدی پرداخت.

نامداری: سه امتیاز آبادان را مدیون گلرمان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اشکان نامداری مربی دروازه‌بان های تیم آلومینیوم اراک درباره شرایط این تیم گفت: شرایط تیم از نظر تاکتیکی و بدنی خوب است اما در ابتدای فصل هستیم و برای اینکه بدنسازی کامل و شش هفته ای انجام داده‌ایم، نیاز به زمان داریم تا تیم جا بیفتد و بدن ها برگردد. ما برای ۴ بازی آماده نشدیم؛ برای ۳۰ بازی و یک لیگ طولانی مدت آماده شده‌ایم. هر چه به جلو برویم شرایط تیم بهتر می‌شود.

او در مورد سه هفته ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: ما مقداری بدشانس بودیم؛ هفته اول برابر هوادار و هفته سوم برابر پرسپولیس که در نیمه اول پایاپای بازی کردیم و دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم اما از نظر من نیمه دومی وجود نداشت چون تیم پرسپولیس مدام روی زمین بود و ما دنبال این بودیم که سریع تر بازی را شروع کنیم و موقعیت های خوبی به دست آوردیم اما بدشانس بودیم. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه این بازی ۲-۱ یا ۳-۱ به نفع ما بود. شرایط همیشه اینطور نمی‌ماند و من فکر می‌کنم تیم ما به شرایطی می‌رسد که موقعیت های گل می‌شود و شرایط خیلی خوبی پیدا می‌کنیم.

نامداری درباره شرایط حسین پورحمیدی توضیح داد: پورحمیدی یکی از خوش تمرین ترین دروازه‌بان هایی است که من دیده‌ام؛ بعد از آقای رحمتی در این سال ها چنین دروازه‌بانی ندیده بودم که انقدر باانگیزه و خوب تمرین کند؛ بسیار خوب تمرین کرده و خودش هم اذعان دارد که بدنش آماده است.

او تصریح کرد: من و آقای رحمتی هر دو گلر بودیم و می‌دانیم چه توپی سخت است و گلر چه توپی را می‌تواند بگیرد؛ حامی حسین هستیم و به نظر من شرایط خوبی دارد. ما در سه بازی دو گل خورده داشتیم که روی گل پرسپولیس کمی بحث است. توقع خود من این است که دروازه‌بان تیمی که مهدی رحمتی سرمربی آن است این توپ را بگیرد اما همه جای دنیا گاهی این توپ ها به ثمر می‌رسد.

نامداری با تمجید از پورحمیدی ادامه داد: اگر عملکرد این بازیکن را کلی در نظر بگیریم ما سه امتیاز بازی نفت آبادان را مدیون عکس‌العمل خوب حسین هستیم. در کل من راضی هستم ضمن اینکه من به عنوان مربی سختگیر هستم و توقع بیشتری دارم. من دلم می‌خواهد که در سه بازی گل خورده نداشته باشیم کمااینکه ۹ تیم بیشتر از ما گل خورده‌اند.

مربی دروازه‌بان های آلومینیوم در پایان گفت: باید زمان بدهیم و صبر کنیم تا بدن های بچه ها برگردد. برای قضاوت زود است و بچه ها باید ۷ تا ۱۰ هفته فرصت داشته باشند تا خودشان را نشان بدهند. ضمن اینکه هر چهار دروازه‌بان ما در آمادگی کامل هستند؛ حسین آماده است، مسعود پورمحمدی دیر به جمع ما اضافه شد اما به مرز آمادگی رسیده، محمدجواد کیا بسیار آماده است. هر زمانی که لازم باشد از هرکدام از اینها استفاده کنیم هیچ مشکلی درون دروازه تیم نداریم.

دیدگاه‌ها