کد خبر : 1841178 | 08 شهریور 1401 ساعت 16:45 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

PSG منصرف نمی‌شود؛ آخرین تلاش برای ستاره اینتر

پاری سن ژرمن هنوز در مورد جذب میلان اشکرینیار از اینتر منصرف نشده و ظرف 48 ساعت آینده پیشنهاد جدیدی برای خرید این بازیکن ارائه خواهد کرد.

PSG منصرف نمی‌شود؛ آخرین تلاش برای ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، از همان ابتدای پنجره تابستانی امسال بود که شایعات زیادی در مورد انتقال میلان اشکرینیار، مدافع 27 ساله و اسلواک اینتر به پاری سن ژرمن منتشر شد و مدیران باشگاه فرانسوی طی چند مرحله سلسله مذاکراتی طولانی با همتای خود در ایتالیا در مورد این انتقال داشتند. قرارداد میلان اشکرینیار با نراتزوری یک سال دیگر به اتمام می رسد و به همین دلیل پاری سن ژرمن دلیلی برای ارائه پیشنهادی بالاتر از 65 میلیون یورو برای جذب این مدافع باکیفیت نمی دید. اما در نهایت تلاش این باشگاه برای توافق با اینتر به جایی نرسید و اشکرینیار نیز در سه هفته ابتدایی در ترکیب ثابت تیمش جای داشته است.

1738272

اما به نظر می رسد این پروسه حداقل از سوی پاری سن ژرمن هنوز تمام نشده و آنها قصد دارند برای آخرین بار برای جذب این بازیکن تلاش کنند. امروز نشریه لو پاریزین با انتشار گزارشی مدعی شد میلان اشکرینیار همچنان اولویت اصلی پاری سن ژرمن در بازار تابستانی است و این باشگاه تلاش می کند تا روز اول سپتامبر با بالا بردن پیشنهاد مالی خود و البته اضافه کردن یک بازیکن به این قرارداد، مدیران اینتر را راضی به فروش این ستاره اسلواک کند.

البته باشگاه ایتالیایی قصد دارد قرارداد میلان اشکرینیار را تمدید کرده و دستمزد او را به سالی شش میلیون یورو افزایش دهد. اما مشکلات مالی اینتر ممکن است در نهایت آنها را مجبور به فروش این بازیکن کند و به نظر می رسد پرونده انتقال احتمالی میلان اشکرینیار به پاریس تا ساعت پایانی بازار تابستانی همچنان باز خواهد بود.

دیدگاه‌ها