کد خبر : 1841226 | 08 شهریور 1401 ساعت 20:51 | 2.2K بازدید | 2 دیدگاه

به بازیکنانم ایمان دارم؛

رحمتی: خیلی زود به شرایط مدنظرمان می‌رسیم

سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.

رحمتی: خیلی زود به شرایط مدنظرمان می‌رسیم

به گزارش ورزش سه، آلومینیوم که هفته گذشته برابر پرسپولیس شکست خورد، فردا میهمان مس رفسنجان خواهد بود. مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: سه هفته از شروع لیگ گذشته و مسلما زمان می‌برد تا تیم‌ها به شرایط آرمانی خودشان برسند. قطعا در همه تیم‌ها تغییراتی هست مخصوصا در تیم ما که حدود ۱۵ تا ۱۸ بازیکن‌مان را تغییر دادیم و تیم‌مان جوان و یک‌دست شده است. دو بازیکن خارجی دیر به ما اضافه شدند و زمان می‌برد تا تیم هماهنگ شود.

او عنوان کرد: البته همه این مسائل دلیل نمی‌شود که بگوییم نتایجی که می‌گیریم مستلزم این شرایط است؛ یک بخشی مربوط به این موضوعات است و بخش دیگر هم این است که ما باید بیشتر تلاش کنیم و زحمت بکشیم که بازیکنان زودتر به هماهنگی برسند و به امید خدا به روند خوبی که پایان فصل گذشته داشتیم، برسیم.

سرمربی آلومینیوم در خصوص جوانگرایی این تیم و ریسکی که برای او وجود دارد؛ عنوان کرد: من از زمانی که در تیم فجرسپاسی فوتبال بازی می‌کردم، شاگرد اساتیدی مثل مرحوم یاوری و آقای پیروانی بودم و در ادامه راه هم با مربیانی کار کردم که اعتقاد خوبی به جوان‌ها داشتند و خودم هم یک جوان ۱۷ ساله بودم که در فجرسپاسی بازی کردم. ضعف فوتبال ما در چند سال گذشته این بوده که ما به بازیکن ۲۶-۲۵ ساله می‌گفتیم جوان؛ در صورتی که جوان ۱۷-۱۸ یا ۲۰ ساله است. من در ۲۰ سالگی ۱۵ بازی ملی در بزرگسالان انجام داده بودم.

وی افزود: ما با صحبت‌هایی که با هیئت‌مدیره محترم ایرالکو و باشگاه داشتیم، تمام هم و غم‌مان این بود که امسال پشتوانه خوبی برای آلومینیوم درست بکنیم. سعی کردیم بخشی از تیم‌مان را حفظ کنیم و بخش دومی که به ما اضافه شدند، تماما جوان‌هایی بودند که در تیم‌های خودشان بازی کردند و جزو بازیکنان خوب تیم‌شان بودند. بازیکنان زیر ۲۰ سالی هم که به جمع ما اضافه شدند همه در رده‌های ملی پایه، کمتر از ۲۰-۳۰ بازی نکرده‌اند. برای مثال آقای یونس اکبرپور، بازیکن تیم مس رفسنجان بوده و در جابه‌جایی آقای سلیمان‌زاده را به باشگاه مس رفسنجان دادیم و آقای اکبرپور را گرفتیم؛ فکر می‌کنم ایشان سال قبل فقط ۳-۴ بازی کرده بود و به تیم ما آمد و در سه بازی اول بازی کرد. بقیه جوان‌هایمان هم همینطور هستند؛ آقای هوشمند ۲۲ ساله است، آقای آزادی ۲۳ ساله است و ... . نمی‌خواهم اسم ببرم که کسی از قلم نیفتد. این هدف باشگاه ما بوده است.

1740226

سرمربی آلومینیوم با تاکید بر اینکه این تیم برای هماهنگی نیاز به زمان دارد گفت: ما تیمی را تحویل گرفتیم که میانگین سنی‌اش ۳۳ سال بوده و الان ۲۸ سال است. مطمئنا زمان می‌برد تا این تیم به هماهنگی برسد. فکر می‌کنم دو بازیکن خارجی‌مان هم خیلی زحمت می‌کشند تا خودشان را به شرایط تیم برسانند اما زمان می‌برد. آقای زاپاتا به زبان انگلیسی هم مسلط نیست و کار ما سخت‌تر است. مسلما ما هر چه رو به جلو بریم نتایج بهتری می‌گیریم.

رحمتی با اشاره به قرعه آلومینیوم گفت: قرعه ما هم مقداری سخت است و به تیم‌هایی خوردیم که برای کسب سهمیه و قهرمانی بسته شده‌اند؛ این مسئله را هم از لول بازیکنان و هم هزینه باشگاه‌ها می‌توانید متوجه بشوید اما من به تیمم و تک تک این بازیکنان ایمان و اعتقاد قلبی داریم. ما بازیکنان خیلی خوبی را در اختیار داریم و انشاالله با یاری خدا و همت بچه‌ها، خیلی زود به شرایط مدنظر هواداران آلومینیوم و توقع خودمان خواهیم رسید.

سرمربی آلومینیوم درباره تقابل فردا با مس رفسنجان بیان کرد: ما با یک تیم خوب بازی داریم که از کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی بهره می‌برد و در سال‌های گذشته هم نتایج خوبی گرفته است. بازی سختی داریم اما ما هم از پیش بازنده نیستیم و من به تیمم ایمان دارم و مطمئنم فردا یکی از بهترین بازی‌های لیگ را شاهد خواهیم بود؛ هم به لحاظ تاکتیکی، هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ نتیجه بازی فردا را برای تیم خودمان می‌بینم.

او ادامه داد: مسلما با تمام قوا برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم و اصلا علاقه ندارم که دنبال ضد فوتبال و بازی بسته باشم. دوست دارم تیمم فوتبال رو به جلو بازی کند؛ اگر آمار بازی قبلی ما مقابل پرسپولیس را ببینید متوجه حرف من می‌شوید. ما ۹ شوت به سمت دروازه پرسپولیس زدیم و پرسپولیس ۳ تا که یکی از آنها در چارچوب بوده و همان یکی هم گل شد و ما سه امتیاز بازی را دادیم اما مسلما این توپ‌های ما هم به گل تبدیل خواهد شد و با تلاشی که بچه‌ها هفته گذشته کردند، مصمم هستند که نتیجه بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

رحمتی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و حواشی آن گفت: دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم و اگر اجازه بدهید تمام تمرکزمان روی بازی فردا باشد. وقت بسیار است که درباره اتفاقات فوتبال ایران صحبت کنیم؛ اتفاقاتی که شب و نصفه شب رخ می‌دهد و ذهن همه مردم را درگیر می‌کند‌. امیدوارم اتفاقی بیفتد که تمام فوتبال ایران از آن منفعت ببرند و باعث سربلندی و موفقیت فوتبال و در نهایت تیم ملی کشورمان باشد.

ویدئو: 258889

دیدگاه‌ها