کد خبر : 1841234 | 08 شهریور 1401 ساعت 21:47 | 17.1K بازدید | 4 دیدگاه

مسئولیت این داور با کدام فدراسیون است؟

سیف‌الله‌پور: این فوتبال را جمع کنید

ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه نساجی در پایان دیدار با پیکان به شرایط برگزاری و داوری این مسابقه اعتراض کرد.

سیف‌الله‌پور: این فوتبال را جمع کنید

به گزارش ورزش سه، ایزد سیف‌الله‌پور پس از تساوی بدون گل پیکان و نساجی در هفته چهارم لیگ برتر در مقابل دوربین  خبرنگاران حاضر شد و در واکنش به سوالی در خصوص نتیجه این بازی گفت: بازی مساوی شد یا آقای داور مساوی کرد؟

وی در پاسخ به اینکه در دقیقه ۶۰ اعضای تیم نساجی اعتقاد داشتند پنالتی تیم‌شان گرفته نشده؛ عنوان کرد: چند سوال دارم؛ امروز در تهران مگر بازی برگزار شده؟ بازی نبوده است. این بازی چرا باید بدون حضور تماشاگر باشد؟ سوال دوم اینکه بازی بدون تماشاگر برگزار شد و مهم نبود اما چرا بازی به این مهمی بدون پخش تلویزیونی از سوی میزبان برگزار می‌شود؟

سیف‌الله‌پور افزود: ما دوستان را در عمل انجام شده قرار دادیم و خودمان دوربین شبکه مازندران را آوردیم و به‌صورت مستقیم بازی را پخش کرد. چرا باید این وضعیت پیش بیاید؟ صحنه را نگاه کنید و ببینید آقای داور چه کار کرده است. عقل سلیم چه می‌گوید؟ داور بازیکن تیمی را که برایش پنالتی گرفته‌اند، اخراج کرده است. امروز مسئولیت این داور با چه کسی است؟ فدراسیون آقای ماجدی جوابگوی این داور خواهد بود یا فدراسیون آقای تاج؟ مشخص است که از نبود تلویزیون سواستفاده می‌شود.

مدیرعامل نساجی با عصبانیت ادامه داد: سه هفته متوالی سر نساجی را بُریدید. بس است؛ با این وضعیت خجالت بکشید. این وضعیت فوتبال ما است؛ در اکباتان بازی بدون تماشاگر؟ چرا؟ چرا باید بازی بدون تماشاگر باشد؟ دلیل بگویید. همه جای ایران بازی با تماشاگر برگزار می‌شود.

او درباره جلسه شورای تامین گفت: شورای تامین به من ربطی ندارد. به من می‌گویند فوتبال با حضور تماشاگر؛ من چه کار به شورای تامین دارم؟ مگر من باید به جلسه شورای تامین بروم؟ بازی در دل تهران برگزار می‌شود؛ فردا در هزار متریِ فاصله اینجا ۵۰ هزار نفر جمعیت می‌آید اما اینجا یک بازی ما را با تراکتور ۳-۰ کردند، فصل قبل همه بازی‌ها با تماشاگر بود و اینجا بدون تماشاگر.

سیف‌الله‌پور در پایان گفت: این زمین را ببینید؛ زمینی است که سه بازی طی سه روز گذشته در آن انجام شده است. هوادار - صنعت نفت، سایپا - بابل و این بازی، اما می‌گویند زمین باید فقط مختص دو تیم باشد. این فوتبال را جمع کنید.

دیدگاه‌ها