کد خبر : 1841240 | 08 شهریور 1401 ساعت 22:06 | 12.3K بازدید | 5 دیدگاه

داور پنالتی گرفت و کمک داور برگرداند؛

خشم هافبک نساجی؛ این بوکس است یا فوتبال؟

علی شجاعی می‌گوید مشت بازیکن پیکان باعث شد تا صورت او به‌طور کامل ورم کند.

خشم هافبک نساجی؛ این بوکس است یا فوتبال؟

به گزارش ورزش سه، علی شجاعی که در دیدار نساجی و پیکان در برخورد با گلر تیم حریف دچار مصدومیت شده بود پس از پایان این مسابقه در میکسد زون در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت به نظر می‌رسد از جنگ برگشته عنوان کرد: مثل اینکه جنگ در فوتبال مشکلی ندارد و بوکس هم اضافه شده و هیچ مشکلی ندارد. خطای بوکس در فوتبال خطا نیست و مشخص است؛ من چه بگویم؟

او در خصوص صحنه این اتفاق توضیح داد: من زودتر از دروازه‌بان پیکان به توپ رسیدم و ضربه سر زدم و توپ بالا رفت. پس از آن با مشت به صورت من کوبید و کبودی و ورمش کاملا مشخص است. هیچ صحبتی نیست و واضح است؛ من چه بگویم؟ پنالتی‌ای را که باید می‌گرفتند، بازیکن ما را اخراج کردند و دنفره‌مان کردند. دست‌شان درد نکند.

1740257

شجاعی درباره ترکی صحبت کردن بازیکن پیکان با کمک داور مسابقه و تغییر تصمیم داور پس از این اتفاق گفت: من نمی‌دانم ولی دیدم که کمک داور اعلام کرد؛ چون داور پنالتی را گرفته بود.

او در واکنش به اعتراض بازیکنان نساجی به داوری در بازی‌های گذشته گفت: ما که اصلا اعتراض نکردیم. حمید خان یک بار در کنفرانس اعتراض کرد؟ ما گل آفساید از ملوان خوردیم یک بار اعتراض کرد؟ مشخص است. به خدا تیم ما هم هوادار دارد؛ این کار را نکنید.

ویدئو: 258899

دیدگاه‌ها