کد خبر : 1841339 | 09 شهریور 1401 ساعت 14:00 | 26.3K بازدید | 4 دیدگاه

مهدی تاج تکلیف این مدیر را مشخص می‌کند؟

یکی از عجیب‌ترین مدیران تاریخ فوتبال، شهره موسوی نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال است که بیش از ۵ ماه از بازداشت او می‌گذرد اما کماکان در این سمت باقی مانده است.

مهدی تاج  تکلیف این مدیر را مشخص می‌کند؟

به گزارش “ورزش سه” اسفند سال ۹۹ عزیزی خادم بعد از پیروزی در انتخابات و حضور در فدراسیون فوتبال، شهره موسوی را به عنوان نایب رئیس سوم خود انتخاب کرد، موسوی که پیش از حضور در فدراسیون فوتبال مدیرعامل شرکت بادران بوده، پس از چند ماه حضور با عنوان معاونت فوتبال زنان در خیابان سئول، سرانجام در فروردین ۱۴۰۱ به دلایل کاملا غیرفوتبالی  بازداشت شد.

از فروردین ۱۴۰۱ تا همین امروز، علی رغم عزل عزیزی خادم و جایگزینی میرشاد ماجدی، به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای هیئت رئیسه و حضور آنلاین موسوی در جلسات تشکیل شده، امکان عزل موسوی وجود نداشت و همین اتفاق باعث افول فوتبال و فوتسال زنان ایران در طی این مدت بود.

اما سرانجام بعد از انتخابات ۸ شهریور که با ریاست مهدی تاج همراه شد، حالا فرصت مناسبی برای تصمیم گیری در خصوص پست مهم نایب رئیسی زنان در فدراسیون فوتبال است.
بر اساس قوانین، اگر موسوی ۴ جلسه غیبت در جلسات هیئت رئیسه داشته باشد، اعضا می‌توانند او را عزل و برای این سمت سرپرست انتخاب کنند.

موسوی پیش از این در یک جلسه غیبت داشته و به نظر می‌رسد با انتخاب مهدی تاج، به زودی جلسات بعدی هیئت رئیسه تشکیل خواهد شد و در صورت غیبت شهره موسوی در ۳ جلسه آتی، بالاخره تکلیف نایب رئیسی زنان فدراسیون نیز مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها