کد خبر : 1841340 | 09 شهریور 1401 ساعت 14:01 | 11.2K بازدید | 3 دیدگاه

قنبرزاده: استعفاهای دیروز احساسی بودند

نایب‌رییس دوم فدراسیون مطمئن است گروه جدید هیئت رییسه فدراسیون تصمیم احساسی نمی‌گیرد.

قنبرزاده: استعفاهای دیروز احساسی بودند

به گزارش "ورزش سه" منصور قنبرزاده که روز گذشته برای کرسی نایب‌رییسی دوم فدراسیون فوتبال از مجمع رای گرفت، صبح امروز برای شرکت در جلسه هیئت رییسه به فدراسیون آمد. قنبرزاده در مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال برای دقایقی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود که در ادامه این پرسش و پاسخ‌ها را به صورت گزیده سوالات و مشروح پاسخ‌ها می‌خوانید؛

* استعفای شمسایی، احتمال استعفای استیلی، استعفای کامرانی‌فر شایعات مربوط به حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی و دستور جلسه امروز هیئت رییسه.
- مطلع نیستم. باید بروم در جلسه. اطلاع که پیدا کردم، پیشنهاد می‌دهم یک نفر به عنوان روابط عمومی تمام موارد را از طریق سایت اطلاع‌رسانی کند. این استعفاها هم به نظر می‌رسد تا حدودی احساسی باشد. بالاخره دوستان ورزشی تا حدودی احساسی هستند. بالاخره استعفا دادن یک رویه و فرآیندی دارد. مگر حکم را از طریق رسانه می گیرند؟ حکم را یک تشکیلاتی امضا می کند. یک مقرراتی دارد. کسی هم می خواهد استعفا دهد باید فرآیند را طی کند. این مسائل فکر می کنم احساسی باشد. بیشتر توضیح بدهم، بیشتر حرف و حدیث می شود. هر آن چیزی که تصویب شود از مجاری قانونی اعلام می شود.

1740445

* اجبار قانون به انتخاب نایب‌رییس دوم به عنوان رییس سازمان لیگ
- اجبار نیست. در اساسنامه گفته نایب رییس دوم و رییس کمیته مسابقات. سازمان لیگ زیرمجموعه‌اش می شود. الزامی به ریاست سازمان لیگ نیست ولی سازمان لیگ تحت نظارت نایب‌رییس دوم است.

* بازگرداندن آرامش به تیم ملی توسط گروه جدید ریاست فدراسیون
- هیئت رییسه ترمیم شده است. رویش مدیران جوان خیلی خوب است. اما تلفیق تجربه با این مدیران هم خوب است. چهار نفر به این اعضا اضافه شده و چیزی حدود 240 سال تجربه به آنها اضافه شده است. این عدد که معدل چهار فرد جدید در هیئت رییسه  است می تواند با بررسی بیشتر و ترمیم بهتر، دور از مسائل احساسی تصمیم بگیرد.

دیدگاه‌ها