کد خبر : 1841486 | 10 شهریور 1401 ساعت 00:20 | 15.6K بازدید | 5 دیدگاه

هجوم جیمی‌جامپ‌ها به درون زمین پایان ندارد

در هفته چهارم لیگ برتر نیز تماشاگران با فرار از موانع و مأموران، خود را به زمین چمن مسابقات رساندند.

هجوم جیمی‌جامپ‌ها به درون زمین پایان ندارد

به گزارش "ورزش سه"، ورود جیمی جامپ ها به درون زمین مسابقات لیگ برتر ادامه دارد. پس از آنکه از هفته سوم رقابت های لیگ برتر، تیم ها مجوز حضور هواداران در استادیوم ها را دریافت کردند، جیمی جامپ های پرتعدادی با اهداف مختلفی وارد زمین چمن شدند.

در بازی استقلال و مس کرمان، یکی از نخستین جیمی جامپ های لیگ بیست و دوم وارد زمین شد و در بازی فولاد – تراکتور نیز کلکسیونی از تماشاگران مختلفی که وارد زمین شدند را به چشم دیدیم که یکی برای بوسیدن پای نکونام وارد زمین شد، دیگری برای حمایت از وریا و دو نفر دیگر نیز از شادی پس از گل لحظات پایانی اشکان دژاگه.

1740732174073317407341740735

اما این هفته از لیگ برتر نیز جیمی جامپ های پرتعدادی وارد زمین مسابقات شدند. در دیدار میان تراکتور و هوادار، دو تماشاگر با سرنوشت های متفاوت خود را به چمن استادیوم رساندند. یکی از آنها توانست با محمدرضا اخباری سنگربان تبریزی ها عکس یادگاری بگیرد اما جیمی جامپ دوم توسط مأموران مهار شد.

1740736

در دیدار پرسپولیس نیز چند هوادار دیگر خود را به زمین مسابقه رساندند. بین دو نیمه بازی روز گذشته و زمانیکه بازیکنان در حال گرم کردن خود بودند، یک تماشاگر خود را به سینا اسدبیگی رساند و این بازیکن را بوسید. او با اسکورت مأموران به خارج از زمین مسابقه منتقل شد. در همان لحظات، چند جیمی جامپ دیگر از پشت تابلوهای تبلیغاتی وارد زمین شدند و مأموران استادیوم برای مهار آنها شتافتند.

اما ورود جیمی جامپ در بازی سپاهان و فولاد عجیب تر از سایر موارد بود. در لحظات پایانی بازی و در شرایطی که سپاهان صاحب یک موقعیت بسیار خوب شده بود، یک جیمی جامپ دقیقا در مسیر حرکت تیم مورائس از سمت چپ قرار گرفت و جیمی جامپ دوم نیز دقیقا به صورت همزمان از سمت دیگر زمین خود را به روی چمن ورزشگاه فولادشهر رسانده بود و نکته جالب اینکه علیرضا فغانی با وجود حضور همزمان دو جیمی جامپ درون زمین، بازی را متوقف نکرد و سپاهان حتی تا آستانه باز کردن دروازه فولاد نیز پیش رفت.

17407371740738

یکی از این تماشاگران که در مسیر حمله تیم سپاهان قرار داشت، به سمت وریا غفوری رفت و کاپیتان سابق استقلال را در آغوش گرفت. هفته قبل نیز یک هوادار استقلالی با شعاری در حمایت از وریا، وارد زمین مسابقه شده بود.

17407391740740

جیمی جامپ دیگر فولادشهر نیز پس از گل پاتوسی وارد زمین شد و به سمت پیام نیازمند رفت و یکی از مأموران اصفهانی برای مهار او به روی پای این هوادار شیرجه زد که در نوع خود جالب توجه بود.

دیدگاه‌ها