کد خبر : 1841550 | 10 شهریور 1401 ساعت 13:04 | 12K بازدید | 3 دیدگاه

این مدال طلا برازنده کمیل قاسمی است

یزدانی: تلاش می‌کنم خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنم

حسن یزدانی از مراحل آماده‌سازی برای مسابقات جهانی صربستان صحبت کرد.

یزدانی: تلاش می‌کنم خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنم

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی قهرمان المپیک ایران، امروز در خانه کشتی و در مراسم اهدای مدال طلای المپیک لندن کمیل قاسمی شرکت کرد و دقایقی با خبرنگاران هم‌صحبت شد.

* در این سال‌ها حق بسیاری از کشتی گیران ما را ضایع کردند.
این موضوع طبیعی است. ما در اتحادیه کسی را نداشتیم و اگر هم داشتیم پست‌های محدودی داشتند. امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد، این صحنه‌ها تکرار نشود، بچه‌ها با خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها و مدال طلا بتوانند پرچم ایران را به اهتزار در بیاورند و دل مردم را شاد کنند.

*از آماده سازی و وضعیت اردو تیم ملی راضی هستی؟
خداراشکر خوب است. آخرین فشارها در اردوی قبل بود و تمام شد. یک تا ۳ روز فشار داریم تا به مرحله ریکاوری برویم و برای مسابقات آماده می‌شویم.

*در مورد مدال طلای کمیل صحبت کنید که بعد از ۱۰ سال به او داده شد.
به کمیل قاسمی تبریک می‌گویم که بعد از سال‌ها این مدال را به دست آورده است، مبارکش باشد اما باید زودتر از این‌ها این مدال را به دست می‌آورد ولی پروسه‌ای داشت که باید انجام می‌شد. خداراشکر که بعد از سال‌ها آمده و این مدال برازنده او است.

*می‌توانیم قول مدال طلای المپیک را از الان از تو بگیریم؟
هر چه که خدا بخواهد. ما نمی‌توانیم آینده‌ را پیش بینی کنیم اما قطعا با کسب دوبنده تیم ملی تلاش می‌کنیم که بتوانیم خوش رنگ‌ترین مدال را برای ایران کسب کنیم.

* این اتفاق می‌تواند نمادی برای ورزش پاک باشد؟
صددرصد همین‌طور است با این حرکت نماد ورزش پاک را نشان دادند چون آنهایی که پاک‌ترین و بهترین هستند قطعا به مدال خوش‌رنگ المپیک و بقیه مدال‌های المپیک می‌رسند.

*خودت چند درصد آمادگی داری؟
تا ببینیم خدا چه می خواهد. در مسابقات مشخص می‌شود اما خداراشکر خوبم.

دیدگاه‌ها