کد خبر : 1841554 | 10 شهریور 1401 ساعت 13:25 | 30.4K بازدید | 7 دیدگاه

توافق نهایی؛ بارسا از شر مهاجم دانمارکی خلاص شد

بارسلونا برای فسخ قرارداد مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی، با این بازیکن به توافق رسید.

توافق نهایی؛ بارسا از شر مهاجم دانمارکی خلاص شد

به گزارش "ورزش سه"، برایثویت جز بازیکنانی بود که از ابتدای تابستان به آنها اعلام شده بود که جایی در  برنامه‌های ژاوی برای فصل 23-2022 ندارند و باید هرچه زودتر از این باشگاه جدا شوند. 
با این حال، این بازیکن دانمارکی تصمیم داشت که به حضورش در این باشگاه ادامه دهد و تاکید کرده بود که در صورت جدایی ممفیس دیپای و پی‌یر امریک اوبامیانگ حاضر نیست بارسا را ترک کند چون معتقد بود که باید فرصت کافی برای اثبات توانایی‌هایش به او داده شود. 
چند باشگاه اسپانیایی در طول این مدت برای جذب او پیشنهاداتی را ارائه کردند که همگی با پاسخ منفی او روبرو شده بود. این موضوع باعث شد که مدیران بارسا به شدت از رفتارهای او ناراحت و عصبانی شوند.

1738293
آنها از چند روز قبل مذاکراتی را برای فسخ قرارداد این بازیکن شروع کرده بودند و بالاخره دقایقی قبل مشخص شد که این مذاکرات به نتیجه رسیده است و به زودی قرارداد برایثویت با بارسا به صورت رسمی فسخ خواهد شد. 
این بازیکن 31 ساله تا ژوئن 2024 با بارسا قرارداد داشت. او در فوریه 2020 با قراردادی به ارزش 18 میلیون یورو از لگانس به بارسا پیوست و از آن زمان تا به حال تنها 58 بازی با پیراهن این تیم انجام داده است. او همچنین 10 گل و پنج پاس گل را نیز به نام خودش ثبت کرده است.

دیدگاه‌ها