کد خبر : 1841566 | 10 شهریور 1401 ساعت 14:45 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنها دو هفته دقیقه نود مساوی کردند، ما جادوگریم؟!

صحبت‌های عجیب کاپیتان مس در مورد جادوگری!

کاپیتان مس کرمان در پاسخ به اتهام جادوگری به تیم مس کرمان این اتهام را به سمت تیم‌های دیگر برد!

صحبت‌های عجیب کاپیتان مس در مورد جادوگری!

آرمان شهدادنژاد، کاپیتان و دروازه‌بان باسابقه مس کرمان پس از تساوی مقابل گل‌گهر که با از دست رفتن پیروزی در دقایق پایانی مسابقه رقم خورد، در گفتگویی کوتاه با ورزش سه صحبت‌های جالبی داشت و به حواشی اخیر هم پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید؛

* تساوی مقابل گل‌گهر
- بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم برای سه امتیاز به زمین آمده بودند. ما هم در خانه مقابل تماشاگران انگیزه خاص خودمان را داشتیم و مستحق برد بودیم و اگر گل دقیقه پایانی را دریافت نمی‌کردیم شرایط بهتری داشتیم. روی بدشانسی فوتبال سمت ماست و نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. امیدواریم در هفته های آینده این کم شانسی از ما دور شود و نتیجه لازم را دریافت کنیم.

* اشتباه روی گل‌های دریافتی؟
- نه اتفاقا گل‌هایی که دریافت کردیم می‌دانستیم برنامه گل‌گهر روی چیست و از همان جایی که آنالیز کردیم هم گل خوردیم.

* حواشی مربوط به جادوگری
- ما نمی‌دانیم جادوگری یعنی چی. تیمی که دو هفته پشت هم در خانه خودش دو هیچ عقب است و بعد مقابل مس هم دو بر یک عقب است و با گل بخودی بازی را مساوی می‌کند، تیم مس کرمان جادوگری کرده؟ این هجمه‌ای که علیه ما درست شده نمی دانم از کجا آب می‌خورد. ولی اصلا اینجوری نیست. ما بازیکنان زحمت‌کشی داریم که با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می کنند. این دور از انصاف است که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

* بازی با نساجی
- با این هجمه‌ای که نساجی روی بحث داوری در دو هفته اخیر ایجاد کرده فکر می کنم بازی سختی برای ما باشد از بعد اینکه فشار نساجی روی داوری باعث شد داوران آن طور که باید و شاید قضاوت نکنند. امیدوارم این اتفاق نیفتد و داوران به نحو احسن قضاوت کنند.

دیدگاه‌ها