کد خبر : 1841862 | 12 شهریور 1401 ساعت 13:58 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

زمان کمی برای آماده سازی داشتیم؛

جهانگیری: باید شرایط بازی در لیگ یک را درک کنیم

سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان می‌گوید اولین سال حضور در لیگ دسته اول یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم است.

جهانگیری: باید شرایط بازی در لیگ یک را درک کنیم

به گزارش"ورزش سه"، یکی از دیدارهای حساس روز گذشته هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول در ورزشگاه شهرداری همدان برگزار شد و با وجود نمایش خوبی که نماینده اصفهان به ویژه در نیمه دوم ارائه کرد، با گل دقیقه 20 خلج بازی را با یک گل واگذار کرد.
سعید جهانگیری سرمربی تیم فوتبال تیم فوتبال ون پارس در نشست خبری پس از دیدار با شهرداری همدان اینطور درباره نتیجه این مسابقه صحبت کرد: نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم، شهرداری بهتر از ما بود.در نیمه دوم ورق برگشت اما در ضربات نهایی دقت لازم را نداشتیم.در یک صحنه در نیمه نخست داور برای ما پنالتی نگرفت و حتی به بازیکن ما اخطار داد که به نظر من جالب بود.
وی افزود: نیمه دوم بازی با کیفیتی را شاهد بودیم و تیم شهرداری هم تیم باکیفیتی است که به آن‌ها این برد را تبریک  می‌گویم.
جهانگیری در رابطه با از دست رفتن موقعیت‌های تیمش گفت: وقتی موقعیتی از دست می‌رود، دلایل متفاوتی می‌تواند داشته باشد که یکی از آن‌ها عدم تمرکز بازیکن است، فشار بازی و عدم هماهنگی هم تاثیرگذار هستند.از تلاش بازیکنان راضی هستم، اولین سالی است که در لیگ یک حضور داریم و به مرور شرایط بهتر خواهد شد.مهم این است که نهایت تلاش خود را داشته باشیم.
سرمربی ون‌پارس در پاسخ به سوالی درباره عملکرد داوری و حواشی مسابقه اضافه کرد: شعار باشگاه ما اخلاق است و اگر کاری غیر از این انجام دهیم، عجیب خواهد بود. فصل گذشته در لیگ دسته‌دو فصل طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشتیم. می جنگیم تا حق خود را به صورت فنی در زمین بازی بگیریم. اگر بازیکنان ما اعتمادبه‌نفس کافی داشته باشند و فضای لیگ‌یک را به خوبی درک کنند، در ادامه فوتبال با کیفیت‌تری به نمایش خواهیم گذاشت.
جهانگیری در پایان گفت: فوتبال همین است، وقتی تیمی با یک گل پیش می‌افتد سعی می‌کند با دفاع نتیجه را حفظ کند.ما سعی می‌کنیم در این مواقع احساسی عمل نکنیم و تدابیر دیگری داشته باشیم که نیاز به زمان دارد.ما درگیر پلی‌آف بودیم و زمان کمی برای آماده سازی داشتیم.

دیدگاه‌ها