کد خبر : 1841876 | 12 شهریور 1401 ساعت 15:30 | 32K بازدید | 22 دیدگاه

این فصل حرفه‌ای‌ترین سال دوران ورزشی‌ام است

کنعانی‌زادگان‌: هم مدافع هستم هم گلزن مثل انصاریان

حسین کنعانی زادگان این روزها در لیگ ستارگان قطر می‌درخشد. او علاوه بر دو حضور در تیم منتخب هفته، حالا در رده دوم بهترین گلزنان لیگ قطر نیز حاضر شده است.

کنعانی‌زادگان‌: هم مدافع هستم هم گلزن مثل انصاریان

به گزارش "ورزش سه"، بیراه نیست اگر مدافع ملی‌پوش ایرانی را یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ ستارگان قطر بدانیم. کنعانی‌زادگان که پس از درخشش با پرسپولیس و تیم ملی به الاهلی رسید در دومین سال حضورش در این تیم توانسته فرم بسیار خوبی از بازی خود را به نمایش بگذارد. او حالا علاوه بر حضور مثمرثمر در بخش دفاعی در گلزنی هم موفق بوده و در چهار دیدار اخیر تیمش موفق شده سه بار دروازه رقبا را باز کند.

بازیکنی که من را زد از زمین اخراج شد
دقایق پایانی بازی بود ما هم از حریف خود جلو بودیم و آنها هم حمله می کردند بنابراین طبیعی بود که کمی بازی را بخوابانیم تا زمان بگذرد. من دیدم درگیری به وجود آمد رفتم تا بازیکنان خودی را جدا کنم اما آنها به صورت من ضربه زدند. داور به بازیکن خاطی کارت زرد نشان داد و همین بازیکن چند دقیقه بعد کارت زرد دوم خود را گرفت و از بازی اخراج شد. این نکته را هم باید بگویم که تمام درگیری ها و اتفاقات مختص به زمین چمن بود و از زمانی که سوت پایان بازی به صدا درآمد تمام این درگیری ها به پایان رسید.

می خواستیم از بردمان دفاع کنیم اما نشد!
تیم الاهلی امسال بازیکنان جوان زیادی را به خود اضافه کرده و به همین دلیل ما بازیکنان باتجربه تر باید با حواس جمع تری بازی ها را دنبال کنیم، در آن لحظات که تیم به شدت تحت فشار بود راه حل منطقی از نفس انداختن بازی بود تا بتوانیم از بردمان دفاع کنیم که متاسفانه این اتفاق در نهایت شکل نگرفت. 

1734880

لحظه ای به تساوی فکر نمی کردیم
از لحظه ای که من گل سوم را وارد دروازه حریف کردم دو تک به تک دیگر هم بازیکنان تیم از دست دادند. ما اصلا تصور نمی کردیم که این بازی به تساوی کشیده شود به همین دلیل چند فرصت خوب را به راحتی از دست دادیم دیداری که ما می توانستیم با نتیجه پنج یا شش و یک به پیروزی برسیم در نهایت با تساوی به پایان بردیم. البته این را هم باید بگویم که نه به عنوان تیمی که برد را از دست داده اما انصافاً از زمانی که گل سوم را به ثمر رساندیم تمام سوت های داور به سود تیم حریف بود  و به همین دلیل موقعیت های خوبی برای آنها ایجاد می‌شد.

این فصل حرفه ای ترین سال ورزشی من است
در دوران فوتبال من، امسال یک سال ویژه به حساب می‌آید چراکه سال جام جهانی هست و من به شدت تلاش می‌کنم تا با آماده نگه داشتن خودم و تمرکز بالا هم در باشگاه و هم در تیم ملی مثمر ثمر باشم. خداراشکر برنامه های تمرینی، تغذیه و استراحتم در بهترین حالت پیش می رود و به همین دلیل می توانم بگویم این فصل حرفه ای ترین سال دوران ورزشی من است.

علی انصاریان به من می گفت پنالتی ها و ایستگاهی ها را خودت بزن
من از جمله مدافعان گلزن در فوتبال ایران هستم که در هر بازی در صورتی که بتوانم، شرایط را برای گلزنی خودم آماده می کنم. یادم می آید سالها پیش مرحوم علی انصاریان به من می گفت تو که اینقدر خوب بغل پا میزنی حتماً ضربات ایستگاهی را بزن و از زدن پنالتی هم هیچ استرسی نداشته باش، الان من در همان شرایطی قرار دارم که ایشان می گفت.
1695618
خوشحالم سطح بالای فوتبال ایران را به نمایش می گذارم
طبیعی است که برای من یک افتخار باشد که بتوانم هم مدافع خوبی باشم و هم یک گلزن. هرچند بازی های زیادی از لیگ ستارگان قطر نگذشته است اما به ثمر رساندن سه گل در چهار بازی آمار خوبی برای من محسوب می شود. همین که به همراه چند بازیکن دیگر با سه گل زده در رده دوم بهترین گلزنان لیگ قرار می گیرم خدا را شکر می کنم و خوشحالم از اینکه در حد توانم، سطح بالای فوتبال ایران را اینجا به نمایش بگذارم. در چهار هفته ای که از بازی‌های لیگ ستارگان قطر گذشته است به لطف خداوند موفق شدم دوبار در تیم هفته قرار بگیرم و این به همراه حضور در جمع بهترین گلزنان باعث می‌شود تا مطمئن شوم امسال بهترین سال دوران بازی من است.

حضور شجاع در الاهلی بهترین اتفاق بود
در پایان حرف هایم می خواهم یک اتفاق بسیار خوب که برای من در بازی های این فصل لیگ ستارگان قطر افتاد را بگویم و آن هم بازی در کنار شجاع خلیل زاده است. بازیکنی که می توانم بگویم بعد از چند سال بازی در کنارش در پرسپولیس و تیم ملی حالا در الاهلی باعث شده تا هماهنگی بالایی بین من و او شکل بگیرد. حالا وقتی من به عنوان یک مدافع، در کنار او به میدان می روم قطعا آرامش بیشتری دارم.

دیدگاه‌ها