کد خبر : 1842000 | 13 شهریور 1401 ساعت 10:42 | 27.4K بازدید | 16 دیدگاه

تمیروف برای یک دربی دیگر آماده می‌شود

روحیه بالای جنگجوی ازبک برای دیدار با استقلال

مهاجم ازبکستانی پیکان انگیزه زیادی برای مسابقه با استقلال و درخشش در این دیدار خواهد داشت.

روحیه بالای جنگجوی ازبک برای دیدار با استقلال

به گزارش "ورزش سه"،‌ شرزود تمیروف روزهای پر فراز و نشیبی را در ایران سپری کرده است؛ این مهاجم 24 ساله ازبکستانی اگرچه فقط چند ماه است که به ایران آمده، اما نامش بسیار مطرح شده است.

تمیروف که نیم فصل گذشته راهی پرسپولیس شد، در این تیم با توجه به فشارهای موجود از سوی طرفداران نتوانست آن‌طور که باید توانایی‌های خود را نشان بدهد و حالا با پیوستن به پیکان با آرامش بیشتری کار خود را جلو می‌برد.

1741760

این مهاجم ازبکستانی که مورد اعتماد مجتبی حسینی سرمربی پیکان است، در مسابقه گذشته تیمش مقابل نساجی به عنوان یار تعویضی دقایقی فرصت حضور پیدا کرد و حالا در آستانه بازی با استقلال انگیزه زیادی برای حضور در ترکیب دارد.

تمیروف، سال گذشته در دربی برگشت پایتخت در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان رفت و مقابل استقلال قرار گرفت و حالا در یک دربی دیگر تهران با پیراهن پیکان برابر آبی‌پوشان قرار می‌گیرد. او در تمرینات پیکان با روحیه بالا ظاهر شده تا بتواند توانایی‌های فنی خود را نشان بدهد و منتظر فرصتی از سوی کادرفنی خودروسازان است تا در بازی حساس با استقلال خاطرات تلخ را از ذهن هواداران خود پاک کند.

1741761

بدون شک رویارویی تمیروف با استقلال آن هم با پیراهن تیمی به جز پرسپولیس یک اتفاق ویژه در بازی روز سه‌شنبه است و باید دید این تقابل چگونه خاتمه خواهد یافت.

دیدگاه‌ها