کد خبر : 1842019 | 13 شهریور 1401 ساعت 11:46 | 17.1K بازدید | 7 دیدگاه

نتیجه اعتراض‌های سریالی نساجی؛ علیرضا فغانی

داور برجسته فوتبال ایران دیدار نساجی و مس کرمان را قضاوت خواهد کرد.

نتیجه اعتراض‌های سریالی نساجی؛ علیرضا فغانی

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته اعضای تیم نساجی مازندران نسبت به قضاوت داوران در چند بازی گذشته خود اعتراض‌های شدیدی انجام دادند. حتی حمید مطهری، سرمربی نماینده قائمشهر نیز با حضور در یک برنامه تلویزیونی داوران را خطاب قرار داد و از قضاوت‌ها گلایه داشت.

مدیران باشگاه نیز چند بیانیه صادر کردند و همچنین بازیکنان و سایر اعضای تیم نیز در گفت‌وگوهای پرتعداد علیه داوران جبهه گرفتند. اعضای تیم نساجی در لابه‌لای صحبت‌های خود به این مسئله اشاره کردند که برای بازی های این تیم داوران بزرگ را انتخاب نمی‌کنند.

حالا کمیته داوران برای پایان دادن به حواشی ایجاد شده توسط باشگاه نساجی قضاوت بازی این هفته تیم شمالی را به برجسته‌ترین داور کشور داده است. علیرضا فغانی که چند روزی است به ایران آمده و هفته گذشته نیز بازی سپاهان و فولاد را سوت زد، این هفته به قائمشهر می‌رود و قضاوت بازی نساجی و مس کرمان را برعهده خواهد داشت.

بدون تردید، انتخاب فغانی به عنوان داور بین‌المللی و برجسته فوتبال برای مسابقه نساجی و مس کرمان یک تصمیم بزرگ از سوی کمیته داوران است تا به این شکل جواب اعتراض های مسئولان تیم شمالی را بدهند. از این رو به نوعی با حضور فغانی در وسط زمین قائمشهر حواشی احتمالی این مسابقه نیز کاهش پیدا می‌کند و دو تیم می‌توانند از یک قضاوت بین‌المللی و حرفه‌ای بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ دیدار نساجی و مس کرمان از هفته پنجم لیگ برتر ساعت 19 روز دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها