کد خبر : 1842059 | 13 شهریور 1401 ساعت 14:05 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

خاکسار و پورشیب روى سكوى سومی کاراته وان باکو

طراوت خاکسار و ذبیح الله پورشیب مدال برنز رقابت های لیگ برتر کاراته وان باکو را به دست آوردند.

خاکسار و پورشیب روى سكوى سومی کاراته وان باکو

به گزارش "ورزش سه"، روز سوم و پایانی چهارمین مرحله از لیگ برتر کاراته وان در سال 2022، از صبح امروز و با برگزاری دیدار های رده بندی در سالن حیدر علی اف شهر باکو آذربایجان آغاز شده است که  3 نماینده کشورمان نیز به مصاف رقبای خود رفتند که طراوت خاکسار و ذبیح الله پورشیب موفق به کسب مدال برنز شدند.
طراوت خاکسار که با صدرنشینی در گروه هفتم وزن منفی 55 کیلوگرم کومیته زنان به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بود، پس از شکست مقابل مقابل آنجلیکا ترلیوگا اوکراینی و نایب قهرمان المپیک توکیو به دیدار رده بندی راه پیدا کرد که امروز و برای کسب مدال برنز در مقابل طوبی یاکان ترکیه ای و قهرمان سابق اروپا قرار گرفت که با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.

1741871
ذبیح الله پورشیب هم پس از اینکه به عنوان نفر اول از گروه چهارم وزن منفی 84 کیلوگرم کومیته آقایان به مرحله حذفی صعود کرد، با نتیجه 4 بر 4 مغلوب ریکیتو شیمادای ژاپنی شد و به مسابقه رده بندی رفت. او امروز در این مرحله رو در روی محمد رمضان مصری و نایب قهرمان قاره آفریقا قرار گرفت که با نتیجه 1 بر 1 و با رأی داوران پیروز شد و به مدال برنز این رقابت ها دست پیدا کرد.

1741870
در وزن منفی 61 کیلوگرم کومیته بانوان نیز رزیتا علیپور که به عنوان نفر دوم گروه پنجم راهی مرحله حذفی شده بود و پس از غلبه بر جولیا آنجلوچی از ایتالیا و شکست مقابل آنا نیلسون از سوئد به دیدار رده بندی راه پیدا کرده بود، برای کسب مدال برنز به مصاف فاطمه زهرا چاجای مراکشی و نفر سوم مرحله قبلی این رقابت ها در رباط رفت که در پایان با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و دستش از رسیدن به مدال کوتاه ماند.
در ادامه این رقابت ها و تا ساعاتی دیگر، سارا بهمنیار و بهمن عسگری برای کسب مدال طلا به روی تاتامی خواهند رفت.

دیدگاه‌ها