کد خبر : 1842106 | 13 شهریور 1401 ساعت 19:39 | 23.2K بازدید | 3 دیدگاه

ادامه ماجرای پیکه و شکیرا؛ این‌بار دادگاه حتمی است

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند مذاکرات وکلای شکیرا و پیکه برای حل و فصل اختلافات‌شان به نتیجه نرسیده و این دو به‌زودی در دادگاه، مقابل هم قرار خواهند گرفت.

ادامه ماجرای پیکه و شکیرا؛ این‌بار دادگاه حتمی است

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه، ستاره بارسلونا، و همسر سابقش شکیرا ماه‌ها است به دلیل اخبار و جنجال‌های مربوط به جدایی‌شان به یکی از هدف‌های مهم رسانه‌‌ها تبدیل شده‌اند. با اینکه نه پیکه و نه شکیرا خواهان افزایش جنجال‌ها و مطرح شدن بیشتر نام‌شان در رسانه‌ها نیستند ولی روزنامه مارکا در اسپانیا می‌گوید آنها چاره‌ای ندارند جز اینکه به‌زودی در دادگاه حاضر شده و مقابل هم بایستند.

این روزنامه می‌گوید شکیرا و پیکه مدتی است از طریق وکلایشان، به‌صورت غیرمستقیم، در حال مذاکره برای حل و فصل مسائل بعد از جدایی هستند. اما این مذاکرات بی‌نتیجه مانده و نه پیکه و نه شکیرا حاضر نیستند از مواضع خود کوتاه بیایند.

1741935

مشکل اصلی به حضانت از فرزندان این زوج برمی‌گردد. شکیرا می‌خواهد فرزندانش با او به میامی در آمریکا بروند. ولی پیکه مخالف است و نمی‌خواهد دو فرزندش شهر بارسلون را ترک کنند. این ستاره بارسا می‌گوید با توجه به اینکه بچه‌ها همه زندگی‌شان را در این شهر سپری کرده‌اند و در بارسلون مدرسه می‌روند نباید زندگی‌شان مختل شود.

مارکا می‌گوید با توجه به اینکه سال تحصیلی جدید در اسپانیا شروع شده و فرزندان پیکه و شکیرا چند روزی است به مدرسه می‌روند تصور اینکه دادگاه به نفع شکیرا رای بدهد تا او بتواند دو فرزندش را به آمریکا منتقل کند دشوار است. ظاهرا شکیرا چاره‌ای ندارد جز اینکه یک سال صبر کند تا تابستان آینده بتواند در ایالات متحده به فرزندانش محلق شود.

دیدگاه‌ها