کد خبر : 1842130 | 13 شهریور 1401 ساعت 21:38 | 15.8K بازدید | 6 دیدگاه

برای ادامه روند درمان؛ ستاره اینتر به بلژیک رفت

روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، برای پیگیری درمان مصدومیتش به کشور بلژیک برگشت.

برای ادامه روند درمان؛ ستاره اینتر به بلژیک رفت

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو پس از بازگشت جنجالی به اینتر چندان خوش شانس نبوده است و مصدومیت مانع از درخشش او در ترکیب این تیم شده است. 
این بازیکن بلژیکی شب گذشته در ترکیب تیمش در دیدار حساس و مهم برابر میلان غایب بود و شاگردان سیمونه اینزاگی نیز با نتیجه 2-3 در این بازی شکست خوردند تا انتقادهای زیادی از عملکرد نراتزوری مطرح شود. 
این در حالی است که آنها چهارشنبه شب باید اولین دیدارشان در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان را برابر بایرن مونیخ انجام دهند و این بازی از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار است، چرا که به‌همراه بایرن مونیخ، بارسا و ویکتوریا پلژن در گروه موسوم به گروه مرگ قرار گرفته و هر امتیاز هر بازی می‌تواند برای آنها سرنوشت‌ساز باشد. 

1739863
اما لوکاکو نمی‌تواند تیمش را در این بازی نیز همراهی کند و حالا رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که او برای ادامه روند درمانش به بلژیک برگشته است. 
دلیل اصلی این بازیکن برای ترک ایتالیا و حضور در بلژیک این است که فعلا زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست و به همین دلیل پس از مذاکره با کادر پزشکی، کادر فنی و مدیریت این باشگاه به این نتیجه رسید که بهتر است ادامه روند درمانش را تحت نظر کادر پزشکی تیم ملی بلژیک ادامه دهد و در اولین فرصت پس از بهبود شرایطش بار دیگر به شهر میلان برگردد تا در تمرینات گروهی شرکت کند.

دیدگاه‌ها