کد خبر : 1842165 | 14 شهریور 1401 ساعت 10:21 | 17.6K بازدید | 5 دیدگاه

هوادار – پرسپولیس؛ ساکت به ریسک ادامه می‌دهد

در یکی از بازی‌های مهم هفته پنجم لیگ برتر هوادار با هدایت ساکت الهامی امروز در استادیوم پاس میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود.

هوادار – پرسپولیس؛ ساکت به ریسک ادامه می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی فصل گذشته با نساجی در هر دو دیدار رفت و برگشت با پرسپولیس شکست خورد. درست بر خلاف بازی با استقلال، فصل گذشته نساجی در دور رفت و برگشت با این تیم مساوی کرد و در جام حذفی هم این تیم را شکست داد و در نهایت، بر جام قهرمانی مسابقات بوسه زد. اما شکست در دو بازی فصل گذشته برابر پرسپولیس برای این مربی بهانه قانع کننده‌ای نیست تا از ریسک برد برابر پرسپولیس کوتاه بیاید، تیمش را با چهره‌ای تدافعی به میدان بفرستد و تنها در پی کسب یک امتیاز باشد.

هوادار، در بازی گذشته یک بار دیگر به بازی سه دفاعه برگشت؛ به خاطر اینکه می‌خواهد نفرات بیشتری را در فاز تهاجمی داشته باشد و در زمین حریف برتری عددی پیدا کند. اگر چه این تدبیر موجب گلزنی هوادار در بازی با تراکتور نشد اما ساکت الهامی و هوادار می‌خواهند به این روند ادامه دهند تا در لیگ برتر جایگاه شایسته‌ای را تجربه کنند و از همه مهم‌تر در جام حذفی تا فتح جام پیش روند. از آنجایی که ساکت الهامی با تراکتور و نساجی در جام حذفی قهرمان شده این ذهینت برای هوادار و اعضای این تیم به وجود آمده که آنها هم می‌توانند با هدایت این مربی قهرمان جام حذفی شوند.

امروز در استادیوم پاس یک بازی رو به جلو خواهیم دید. هم از تیم هوادار و هم از تیم پرسپولیس. پیش‌بینی می‌شود که بازی زیبایی را شاهد باشیم. ساکت الهامی اهل دست کشیدن از ریسک نیست و باید گفت این مربی مروج فوتبال 3 دفاعه در لیگ برتر ایران است و به این شیوه از بازی پایبند است. 3-4-1-2 یا 1-2-4-3؟ کدام شیوه؟ برای ساکت الهامی مهم‌ در اختیار داشتن نفرات بیشتر در زمین حریف برای حمله است.

دیدگاه‌ها