کد خبر : 1842174 | 14 شهریور 1401 ساعت 10:38 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

رم امیدوار شد؛ مصدومیت ستاره انگلیسی شدید نیست

تامی آبراهام، مهاجم رم، به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف برابر اودینزه تعویض شد اما به نظر نمی‌رسد که مشکل خاصی داشته باشد.

رم امیدوار شد؛ مصدومیت ستاره انگلیسی شدید نیست

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در پنجمین دیدار از رقابت‌های فصل جدید لیگ ایتالیا به مصاف اودینزه رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد. 
مهاجمان تیم ژوزه مورینیو نتوانستند نمایش خوبی در این دیدار داشته باشند و انتظارات را برآورده کنند و در نهایت موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند. 
تامی آبراهام پس از دریافت گل چهارم توسط تیمش، برخورد شدیدی با رودریگو بکائو داشت و با این که سعی کرد چند دقیقه به حضورش در زمین ادامه دهد اما مجبور شد از کادر فنی این تیم بخواهد که او را از زمین بازی بیرون بکشند. 

1708808
دیدن این تصاویر باعث نگرانی هواداران جالوروسی و همچنین تیم ملی انگلیس شد اما مورینیو پس از پایان بازی در نشست خبری تایید کرد که مصدومیت این بازیکن از آن دست مصدومیت‌های جدی مانند نیکولو زانیولو نیست که باعث در رفتگی استخوان کتف شده باشد و صرفا ضربه شدیدی به کتف او خورده که باعث شده احساس درد زیادی کند. 
این خبر خوبی برای رم و همچنین برای گرت ساوت‌گیت بود که در فاصله کمتر از سه ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر، برای تماشای بازی این بازیکن از نزدیک به ایتالیا سفر کرده بود. او همچنین قصد داشت عملکرد کریس اسمالینگ را هم مورد بررسی قرار دهد اما با توجه به شکست سنگین رم برابر اودینزه، زمان مناسبی را برای این کار انتخاب نکرده بود.

دیدگاه‌ها