کد خبر : 1842273 | 14 شهریور 1401 ساعت 21:00 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

ابهام در دلایل حذف دی‌ماریا از فهرست یوونتوس

نام آنخل دی‌ماریا در فهرست یوونتوس برای دیدار فردا شب مقابل PSG در لیگ قهرمانان دیده نمی‌شود و ستاره آرژانتینی نمی‌تواند مقابل تیم سابقش بازی کند.

ابهام در دلایل حذف دی‌ماریا از فهرست یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا به پاریس می‌رود تا در اولین روز لیگ قهرمانان در گروه H رقابت‌ها با پاری سن ژرمن دیدار کند. آنخل دی‌ماریا که یوونتوسی‌ها امسال به او امید زیادی بسته‌اند اما نمی‌تواند فردا شب در مقابل تیم سابقش بازی کند.

1742207

وقتی امروز فهرست 22 نفره بازیکنان یوونتوس برای دیدار با پی‌اس‌جی توسط ماسیملیانو آلگری منتشر شد، نام دی‌ماریا در آن دیده نمی‌شد. در ایتالیا گفته می‌شود علت غیبت ستاره آرژانتینی در این فهرست مصدومیتی است که او شنبه این هفته در دیدار مقابل فیورنتینا با آن مواجه شد. در جریان دیدار یووه با فیورنتینا، دی‌ماریا بین دو نیمه به دلیل همین مصدومیت تعویض شد.

آلگری در پایان بازی روز شنبه یوونتوس به خبرنگاران گفت دی‌ماریا را تعویض کرده چون نمی‌خواسته با سلامت او ریسک کند. سرمربی بیانکونری گفت وضعیت جسمی ستاره آرژانتینی تیمش تا پیش از دیدار با پاری سن ژرمن مشخص خواهد شد. این در حالی است که تا این لحظه باشگاه یوونتوس خبری رسمی درباره شرایط دی‌ماریا منتشر نکرده است.

1742208

نکته عجیب اینجاست که رسانه‌ها در ایتالیا امروز صبح گزارش دادند دی‌ماریا، به همراه سایر بازیکنان یوونتوس تمرین کرده است. برخی معتقدند با توجه به این گزارش‌ها احتمال اینکه قرار نگرفتن دی‌ماریا در ترکیب یووه دلیلی به غیر از مصدومیت داشته باشد وجود دارد.

دیدگاه‌ها