کد خبر : 1842282 | 14 شهریور 1401 ساعت 21:29 | 186K بازدید | 25 دیدگاه

پیروزی بی‌دردسر اوکراین؛

قهرمانی‌جهان؛ حذف یاران نیمیر با طعم تلخ تحقیر

اوکراین در یک بازی آسان و در سه ست متوالی موفق به شکست هلند شد.

قهرمانی‌جهان؛ حذف یاران نیمیر با طعم تلخ تحقیر

به گزارش "ورزش سه"، هلند یکی از تیم هایی بود که در مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی جهان فرا تر از حد انتظار ظاهر شد و با کسب سه پیروزی پیاپی مقابل تیم‌های مصر، آرژانتین و ایران صدرنشین گروه خود شد تا طبیعتاً با قرعه مناسب تری در دور حذفی مسابقات روبه‌رو شود.

اوکراین هم یکی از تیم هایی بود که دور گروهی عملکرد قابل قبولی داشت و با کسب دو پیروزی پایین تر از صربستان به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی مسابقات قهرمانی جهان شد.

در نهایت شرایط جدول مسابقات به گونه ای رقم خورد که دو تیم هلند و اوکراین امشب در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. روی کاغذ یاران نیمیر عبدالعزیز شانس بیشتری برای پیروزی داشتند اما در نهایت این اوکراین بود که موفق شد حریف خود را شکست دهد و راهی یک چهارم نهایی قهرمانی جهان شود.

اوکراین در ست اول به راحتی هر چه تمام تر و با نتیجه ٢۵-١۶ به پیروزی رسید. در ست دوم هم شرایط تغییری نکرد و باز هم اوکراینی ها به راحتی و با نتیجه ٢۵-١٩ هلند را شکست دادند. در ست سوم نیز این اوکراین بود که ٢۵-١٨ پیروز شد تا مثل آب خوردن هلند را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

1742232

دیدگاه‌ها