کد خبر : 1842291 | 14 شهریور 1401 ساعت 22:01 | 5.6K بازدید | 2 دیدگاه

برنده بازی هوادار نساجی بود

محمودی نیا: بحث جادوگری را تمام کنید

مربی مس کرمان در خصوص حواشی ایجاد شده در مورد این تیم و همچنین شکست مقابل نساجی توضیحاتی ارائه می دهد.

محمودی نیا: بحث جادوگری را تمام کنید

به گزارش "ورزش سه"، محمود محمودی نیا، مربی مس کرمان بعد از شکست مقابل نساجی مازندران در کنفرانس خبری گفت: من هم به نوبه خودم این برد را به قائمشهری های عزیز و هواداران پرشور تیم نساجی که دقایق زیادی قبل از شروع بازی و تا پایان بازی تیمشان را پشتیبانی کردند؛ تبریک می گویم. در هر صورت هفته پنجم بود، برای نساجی یک‌ بازی خانگی و حساس بود. با توجه به اینکه این بازی برای مس کرمان هم مهم بود در دو فاز دفاع و حمله به خوبی انجام شد.‌ درست است که ما دو گل خوردیم ولی یک بازی زیبا بود و خودتان می‌دانید که اولین سال حضور مس در لیگ برتر است و جا دارد روز به روز بهتر شود و بتواند نقاط ضعفش را برطرف کند ولی ما هم تا دقیقه ۷۵ تلاشمان را کردیم دروازه را بسته نگه داریم. با توجه به استراتژی که در حمله داشتیم قصد داشتیم روی تیم نساجی فشار بگذاریم. متاسفانه این ضربه ایستگاهی باعث شد گل بخوریم و بعد از گل انتظار می‌رفت بازی تهاجمی داشته باشیم و نیرو های تهاجمی را به زمین بیاوریم و باعث شد در ضد حمله گل دوم را بخوریم. یک بازی خوب بود و من برنده این بازی را هواداران پرشور نساجی می‌دانم.‌ واقعا خوب تشویق کردند.
او در مورد جوی که درباره جادوگری راه افتاده ادامه داد: من نمی دانم حوله و انگشتر چیست؟ همه ما یک خانواده هستیم. نساجی، مس کرمان و غیره. در خانواده ما حرف جادوگری زشت است. سال قبل یک حریف داشتیم که توانایی رقابت با ما را نداشت و این صحبت‌ها راه افتاد. من معلم و مدرس ای اف سی هستم و همه در این فوتبال من را می شناسند و کنار آقای حسین خانی هستم. او یک مربی جوان است که کارش را درست انجام می دهد. در فوتبال ما بعضی اوقات مسائل روحی روانی هم داریم و واقعا برای کارش وقت گذاشته. از سال قبل یک حریف توانایی رویارویی با ما را نداشت و آمد این موضوع را علم کرد تا ما از نظر روحی روانی به مشکل بر بخوریم و صعود نکنیم. ما از این امر به عنوان یک فرصت استفاده کردیم و کارمان را انجام دادیم ولی الان در لیگ برتر نباید در مورد جادوگری صحبت شود.ما دو گل خوردیم، یعنی الان نساجی جادوگری کرده و ما را برده؟ در خانواده خودمان باید این مسائل را تمام کنیم. شما هم به عنوان رسانه به یک مربی جوان کمک کنید‌. سال قبل یک نفر آمد یک کار کذاب انجام داد و الان باید تمام شود‌.
وی اضافه کرد: می دانیم سال سختی داریم و سال اول لیگ مان است. این تیم بهتر می‌شود. یارانی به ما اضافه خواهند شد. شاید در هفته های آتی شاید هم در نیم فصل. ما هم کار داریم و هم برای جذب بازیکن خارجی برنامه داریم؛ مطمئن باشید مس کرمان به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد.
محمودی نیا در خصوص قضاوت فغانی عنوان کرد: سالیان سال است داریم فوتبال خودمان را می بینیم. داوران جزئی از فوتبال هستند و اشتباهات آنها نیز جزئی از فوتبال است ولی خدا شاهد است روز هایی که ما برای بازی با نساجی آماده می‌شدیم خیال‌مان برای انتخاب یک داور خوب راحت بود. شما هم مشاهده کردید تیم نساجی و مس کرمان کوچکترین اعتراضی به داور نداشتند. بازی خیلی خوبی دیدیم. انشالله کمیته داوران حمایت کنند و فغانی های زیادی در داوری ایران داشته باشیم.
مربی مس کرمان در خصوص اینکه نتیجه را عادلانه می بیند یا خیر گفت: من به نساجی تبریک می گویم. احتیاج به این برد داشت چون بازی خانگی بود. من می توانم بگویم تا آن ضربه ایستگاهی که اشتباه ما بود بازی عادلانه و خوب بود و فوتبالی سراسر حمله و دفاع بود ولی من نتیجه را عادلانه می بینم و باید اشتباهات را برطرف کنیم.

دیدگاه‌ها