کد خبر : 1842461 | 15 شهریور 1401 ساعت 20:40 | 12.6K بازدید | 2 دیدگاه

تنش‌زدایی بایرن با تاتنهام؛ تا تابستان وقت زیاد است

بعد از جنجال‌های اخیر درباره انتقال سال آینده هری کین به بایرن مونیخ، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه، سعی کرد تنش‌های اخیر بین بایرن و تاتنهام را کاهش دهد.

تنش‌زدایی بایرن با تاتنهام؛ تا تابستان وقت زیاد است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اظهارات اخیر یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، درباره هری کین و اعلام اینکه نمی‌تواند انتقال او در تابستان آینده به بایرن را رد کند تاتنهامی‌های از صحبت‌های ناگلزمان خشمگین شدند.

آنتونیو کونته اولین کسی بود که از طرف تاتنهام به صحبت‌های ناگلزمان واکنش نشان داد. کونته سرمربی بایرن را به بی‌احترامی به باشگاهش متهم کرد و گفت صحبت کردن درباره بازیکنی که با یک باشگاه قرارداد دارد؛ بی‌احترامی به او و باشگاهش است.

اما حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، امروز سعی کرد به نوعی تنش‌های ایجاد شده را کاهش دهد. صالح حمیدزیچ در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای آلمان در پاسخ به سوالی درباره انتقال هری کین به پاسخی دیپلماتیک اکتفا کرد.

1742585

مدیر ورزشی بایرن در این‌باره گفت:" برای صحبت کردن در این‌باره خیلی زود است. اگر به خط تهاجمی فعلی ما نگاه کنید بایرن در حال حاضر برای چهار پست تهاجمی، هشت بازیکن در اختیار دارد. بنابراین ما با کمبود بازیکن مواجه نیستیم و احساس کمبود نداریم. اگر به تمرین‌های ما نگاه کنید واقعا از نوع کار کردن بازیکنان تهاجمی ما لذت می‌برید. اینطور بگویم که بعضی از بازی‌های دستگرمی ما در تمرین‌ها، قشنگ‌تر از بعضی بازی‌های ما در بوندس‌لیگا است. برای همین است که می‌گویم زود است که در این‌باره صحبت شود".

دیدگاه‌ها