کد خبر : 1842549 | 16 شهریور 1401 ساعت 11:22 | 2.6K بازدید | 6 دیدگاه

مقابل کارگران ایران‌خودرو روسفید شدیم

مدیرعامل پیکان: غیرتمندانه مقابل استقلال بازی کردیم

مدیرعامل باشگاه پیکان از نمایش شاگردان مجتبی حسینی در بازی با استقلال راضی است و اعتقاد دارد تیمش می‌توانسته به برد هم برسد.

مدیرعامل پیکان: غیرتمندانه مقابل استقلال بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، حمید عباسی در مورد بازی پیکان مقابل استقلال، اظهار داشت: برای قضاوت نتایج و عملکرد یک تیم، باید به چند موضوع مهم از جمله امکانات، شرایط و ظرفیت‌های مالی و سرمایه‌، توجه داشت. مشخصا میان ما و استقلال، تفاوت‌های آشکاری وجود داشت که کارشناسان امر می‌توانند در این مورد بهتر صحبت کنند اما با وجود همه تفاوت‌ها، توانستیم از بازی مقابل استقلال، یک امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: نتیجه مطلوب و ایده‌آل برای همه ما، رقم خوردن پیروزی بود و لیاقت این نتیجه را داشتیم. چند فرصت بسیار خوب ساختیم و در مجموع، بازی غیرتمندانه‌ای مقابل استقلال ارائه دادیم. حداقل در دو صحنه می‌توانستیم به گل برسیم که دچار بدشانسی شدیم. این موضوع نشان می‌دهد که بازیکنان ما علیرغم این‌که جوان هستند، پخته و باتجربه بازی می‌کنند و تمرکز کافی برای مدیریت و کنترل حریفان را دارند.

مدیرعامل باشگاه پیکان با اشاره به ثبت 8 امتیاز در 5 بازی ابتدایی این فصل، گفت: بودجه ما حتی قابل مقایسه با بودجه اکثر باشگاه‌ها نیست. پیکان یک «تیم ستاره» در اختیار دارد که در این فصل سخت و دشوار، با توکل بر لطف خدا و نیروی جوانی و البته تفکرات و تدابیر کادرفنی، توانسته تا اینجای کار راضی‌کننده پیش برود. تیم مدیریتی هم خود را حامی و پشتیبان می‌داند. ما به این تیم جوان و بازیکنان و مربیان خوبی که داریم، اعتماد کرده‌ایم و پیش چشم کارگران ایران‌خودرو روسفید شدیم.

وی تصریح کرد: فصل به تازگی شروع شده و رقابت‌های فراوانی در پیش داریم اما باید بازی به بازی و همراه با برنامه جلو برویم. همه ما مشغول کار کردن هستیم و نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. امیدوارم تیم شایسته پیکان بتواند در بازی‌های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشد و لبخند رضایت را بر لب خانواده بزرگ ایران‌خودرو بنشاند.

دیدگاه‌ها