کد خبر : 1842711 | 17 شهریور 1401 ساعت 12:17 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

آزاده: امیدوارم استراحت کم بر بازی با گل گهر تاثیر نگذارد

گلایه هافبک پیکان از برنامه ریزی لیگ برتر

هافبک جوان پیکان از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر هفته ششم و استراحت کمتر تیم خود گلایه کرد.

گلایه هافبک پیکان از برنامه ریزی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در فصل جاری لیگ برتر نیز با نفراتی جوان توانسته نتایج خوبی کسب کند. جوان ترین تیم لیگ برتر در هفته پنجم مقابل استقلال هم به تساوی بدون گل رسید و یک امتیاز ارزشمند را به دست آورد. محمد جواد آزاده یکی از بازیکنان جوان پیکان است که با اعتماد مجتبی حسینی در ترکیب این تیم قرار می گیرد.

آزاده در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت پیکان بعد از دیدار با استقلال بیان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. بعد از مسابقه با استقلال تمرینات خود را برای بازی بعدی استارت زده ایم و تلاش می کنیم تا به روند خوبمان ادامه بدهیم.

او که تمایلی به صحبت درباره اتفاقات دیدار با استقلال نداشت، تاکید کرد: فاصله بازی ها کم است و باید نگاهمان روبه جلو باشد. ما نباید به عقب برگردیم و به همین خاطر اصلا دوست ندارم درباره اتفاقات بازی با استقلال حرفی بزنیم. تمام تمرکزمان روی مسابقه با گل گهر است و انشاالله که بتوانیم به روند خوبمان ادامه بدهیم و در هفته ششم نیز با دست پر زمین را ترک کنیم.

هافبک پیکان با اشاره به جوانگرایی پیکان در فصل جاری لیگ برتر گفت: من فکر می کنم همه ما بازیکنان جوان پیکان، مدیون آقای حسینی هستیم. فلسفه کاری ایشان یک مساله خاص است که به جوانان اعتماد می کنند. این فرصتی است که نصیب ما بازیکنان جوان می شود و باید به بهترین شکل از این موضوع استفاده کنیم. خدمتی که آقامجتبی به فوتبال ایران می کند، واقعا کم نظیر است و همه باید قدردان این مربی باجسارت باشند.

1743162

آزاده درباره مسابقه با گل گهر سیرجان بیان کرد: بازی بسیار سختی با گل گهر سیرجان داریم. آنها تیمی بسیار پرمهره و خوب هستند که برای قهرمانی تلاش می کنند. کادرفنی بادانش و پرافتخاری بالای سر گل گهر است؛ آقای قلعه نویی واقعا نیاز به تعریف من ندارند، با این حال تلاش می کنیم تا مثل همیشه یک فوتبال روان و خوب را به نمایش بگذاریم. تمام تلاشمان این است که بهترین خودمان باشیم و انشاالله با موفقیت زمین بازی را ترک کنیم.

وی افزود: تنها مشکل مان قبل از این مسابقه استراحت کم نسبت به حریف است. من واقعا از برنامه ریزی سازمان لیگ تعجب می کنم. اینکه ما و استقلال یکروز کمتر از سایر تیم ها استراحت کنم و به فاصله 3 روز در هفته ششم بازی کنیم، کار منطقی و درستی نیست. سازمان لیگ باید عدالت را در نظر بگیرد. امیدوارم که این موضوع روی عملکرد ما در بازی با گل گهر تاثیر نگذارد.

آزاده در پایان افزود: امیدوارم بتوانیم در ادامه رقابت های لیگ برتر با آمادگی بالا ظاهر شویم و عملکرد خوبی به جا بگذاریم. تلاش همه ما برای این است که جواب محبت های مدیریت باشگاه و آقای مجتبی حسینی و سایر اعضای کادرفنی را بدهیم. انشاالله که به اهداف خود برسیم.

دیدگاه‌ها