کد خبر : 1842798 | 18 شهریور 1401 ساعت 09:49 | 40.5K بازدید | 4 دیدگاه

قمار الخلیفی به سود پاریس تمام می‌شود؟

با وجود بسته شدن پنجره تابستانی نقل و انتقالات، دعوای پی‌اس‌جی و اینتر درباره میلان اشکرینیار به پایان نرسیده است.

قمار الخلیفی به سود پاریس تمام می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امسال تابستان برای انتقال میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر، به پاریس تلاش می‌کرد اما با ممانعت مدیران نراتزوری این انتقال انجام نشد تا او یک فصل دیگر را در شهر میلان سپری کند.

اما حالا رسانه‌های فرانسوی می‌گویند تنش در رابطه دو باشگاه بر سر این مدافع ادامه دارد و درحالیکه پی‌اس‌جی از همین حالا تلاشهای خود برای کسب موافقت اشکرینیار برای انتقالش در تابستان آینده را آغاز کرده ولی مدیران اینتر هم در حال مذاکره با او برای تمدید قراردادش هستند. قرارداد اشکرینیار با اینتر تابستان سال آینده به پایان می‌رسد.

1743364

لوئیس کامپوس امسال تابستان عامل اصلی تلاشهای پی‌اس‌جی برای جذب اشکرینیار بود ولی ناصر الخلیفی در نهایت نتوانست مبالغ مد نظر باشگاه ایتالیایی را پیشنهاد بدهد. نراتزوری از باشگاه پاریسی پیشنهادی 70 تا 80 میلیون یورویی خواسته بود ولی پی‌اس‌جی حاضر به پرداخت چنین مبالغی نبود.

بعد از شکست مذاکرات ناصر الخلیفی به صراحت اینتر را تهدید کرد و گفت به جای پرداخت این مبالغ صبر خواهد کرد تا تابستان آینده اشکرینیار را مجانی و به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. شاید همین تهدید رئیس پی‌اس‌جی بود که مدیران اینتر را وادار کرد کمیته‌ای تشکیل دهند تا از همین حالا تلاش برای تمدید قرارداد مدافع اسلواک را آغاز کند.

دیدگاه‌ها