کد خبر : 1842848 | 18 شهریور 1401 ساعت 16:02 | 11K بازدید | 13 دیدگاه

به چند بازیکن استراحت می‌دهم

ناگلزمان: باید در بهترین شرایط به بارسا برسیم

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، تایید کرد که به خاطر اهمیت بازی سه شنبه برابر بارسا، به چند بازیکن خود استراحت خواهد داد.

ناگلزمان: باید در بهترین شرایط به بارسا برسیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که سه بازی نخست خود در بوندسلیگا را پیروز شده بود، در دو هفته اخیر برابر حریفان خود متوقف شده است. ابتدا بروسیا مونشن گلادباخ بود که بایرن را متوقف کرد و سپس یونیون برلین در خانه خود یک امتیاز از مونیخی ها گرفت.

بایرن پس از این دو تساوی، در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در زمین اینتر با دو گل پیروز شد تا با روحیه ای خوب به بازی فردا برابر اشتوتگارت برسد. بایرن در رده سوم بوندسلیگا قرار دارد و فردا میزبان است.

1743069

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در نشست خبری این بازی گفت:« پس از دو تساوی متوالی در بوندسلیگا، حالا با یک چالش جدی مواجهیم و الان در جایگاهی نیستیم که انتظارش را داشتیم. کینگزلی کومان در تمرینات مصدوم شده و شرایط خوبی ندارد. امیدوارم مشکلش جدی نباشد. اما جاشوا کیمیش مشکلی ندارد و مصدومیت چشم او در بازی برابر اینتر بهبود پیدا کرده است. او خیلی خوب تمرین کرده و آماده بازی فرداست.»

ناگلزمان ادامه داد:« لئون گورتزکا فردا کنار کیمیش بازی خواهد کرد و مارسل سابیتزر هم در ترکیب خواهد بود. در بازی های اخیر از عملکرد او در کارهای دفاعی رضایت کامل دارم. رایان گراونبرخ را هم داریم و از شرایط او هم راضی هستم.»

بازی سه شنبه برابر بارسا و استفاده از سیستم چرخشی:« قطعا فردا تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت و چند بازیکن استراحت خواهند کرد. تقریبا بیشتر بازیکنانم سرحال و آماده هستند. تیم روحیه خوبی دارد و به خاطر فاصله اندک تا بازی با بارسلونا(سه شنبه)، باید از سیستم چرخشی استفاده کنم. بازی برابر بارسا اهمیت بالایی دارد و باید در بهترین شرایط به این مسابقه برسیم.»

1681837

مدیریت تیم و راضی نگه داشتن بازیکنان:« این وظیفه یک مربی است که تیمش را به خوبی مدیریت کند. بخشی از کار من به عنوان مربی، تصمیم در مورد ترکیب ثابت است. قطعا نمی توانم همه بازیکنان را خوشحال کنم و برخی باید نیمکت نشینی را قبول کنند ولی همه نیمکت نشین ها باید انگیزه و آمادگی ذهنی خودشان را حفظ کنند. برای موفقیت نیاز به همه بازیکنان‌تان دارید. نیمکت‌نشین ها باید حامی بازیکنان ثابت باشند و بدانند که شرایط ممکن است برای‌شان تغییر کند. به همه بازی خواهد رسید و هر بازیکنی می تواند ارزش هایش را نشان دهد.»

مصدومیت کومان:« در بدترین حالت او دچار پارگی عضلانی شده اما امیدوارم در حد یک کشیدگی ساده باشد. خوشبینم که مشکل او جدی نباشد و به زودی در دسترس قرار بگیرد.»

دیدگاه‌ها