کد خبر : 1842908 | 18 شهریور 1401 ساعت 23:34 | 27.1K بازدید | 41 دیدگاه

دشمنان زیادی داریم اما از آنها قوی تریم

آجورلو: ایمان داریم که ساپینتو به موفقیت می‌رسد

مدیرعامل استقلال با حضور در هتل محل اقامت آبی پوشان، دقایقی با بازیکنان و اعضای کادر فنی گفت و گو کرد.

آجورلو: ایمان داریم که ساپینتو به موفقیت می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، حضور سر زده مصطفی آجورلو در اردوی استقلال، باعث تأخیر طولانی در زمان برگزاری نشست خبری ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی پوشان شد. جلسه ای که به یکباره برگزار شد و در آن، مدیرعامل آبی ها به بیان سخنان در جمع بازیکنان و اعضای تیم پرداخت.

در این دیدار، آجورلو خطاب به بازیکنان و مربیان استقلال نکاتی را بیان کرد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

* سال گذشته هم روزهای سختی داشتیم ولی قهرمان شدیم
من به مجموعه تیم استقلال باور دارم و مطمئن هستم که حتما موفق خواهید شد. شما قهرمان ایران هستید و حتما دوباره موفق خواهید شد. سال گذشته هم در مسیر قهرمانی روزهای سختی داشتیم، اما ایمانمان را حفظ کردیم و هر بار شخصیت خودمان را نشان دادیم و ادامه دادیم تا قهرمان شدیم و الان هم باید ایمانمان به تیم را حفظ کنیم و فردا هم شخصیت تیمی، مقتدر و برنده خودمان را نشان بدهیم و بگوییم که ما می‌‌خواهیم دوباره قهرمان شویم.

* دشمنان زیادی داریم اما از آنها قوی تریم
ما همه کنار هم هستیم و از یکدیگر حمایت می‌کنیم. دشمنان و رقبای زیادی داریم اما شک نکنید که از آن‌ها قوی‌تر هستیم. فوتبال همین است و روزهای سخت و شیرین کنار هم وجود دارد. تیم بزرگ و با شخصیت، تیمی است که بتواند در شرایط سخت، خودش را در مسیر قهرمانی حفظ کند. شما سال گذشته بارها این کار را انجام دادید و باز هم توانایی تکرار آن را دارید.

1743527

* در بازی فردا نشان دهیم که شخصیت بالایی داریم
با آرامش و بدون فشار و‌ استرس کار خودتان را انجام دهید. ما در بازی مقابل پیکان خوب عمل کردیم و حتما تیم ما بسیار بهتر هم خواهد شد. در بازی فردا با آرامش و اقتدار باید دوباره شخصیت بالای تیمی خودمان را نشان دهیم و با کسب نتیجه خوب، ثابت کنیم یک تیم حرفه‌ای هستیم و می‌خواهیم رقابت کنیم برای قهرمانی.

* مهمترین عامل، وحدت و یکدلی است
شما مجموعه تیمی با کیفیت، حرفه‌ای و خوبی هستید و حتما نتیجه تلاش و انسجام خود را می‌گیرید. مهم‌ترین عامل برای موفقیت، اول، وحدت و یکدلی است که به ما قدرت و نیرو می‌دهد و بعد باور و ایمان به موفقیت است. همه ما باید به موفقیت ایمان داشته باشیم. این باور در کنار یکدلی و وحدت به ما نیروی چند برابر می‌دهد.

* ایمان داریم که ساپینتو به موفقیت می‌رسد
آقای ساپینتو در این مدت با تمام وجود و صادقانه برای موفقیت تیم کار کرده است. او هم انسان خوبی است هم مربی خوب و حرفه‌ای. ما ایمان داریم که او می‌تواند به موفقیت برسد. وظیفه‌ ما به عنوان مدیریت این است که از کادر فنی‌ و تیممان حفاظت و حمایت کنیم. مربی جدیدی آمده و ایده‌هایی دارد که در حال پیاده شدن است  و ما هم باید در کنارش باشیم و کمک و حمایت کنیم تا در مسیر پیشرفت به موفقیت برسیم.

1743528
1743529

دیدگاه‌ها