کد خبر : 1842918 | 19 شهریور 1401 ساعت 09:30 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از جنجال در پاریس؛ دو یوونتوسی دادگاهی شدند

دو هوادار یوونتوس به دلیل رفتارهای نژادپرستانه و استفاده از نشان سلام نازی روی سکوهای ورزشگاه پارک دو پرنس دادگاهی شدند.

پس از جنجال در پاریس؛ دو یوونتوسی دادگاهی شدند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس هفته گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن ژرمن رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
پس از پایان این بازی، تصاویری از هواداران تیم مهمان روی سکوهای ورزشگاه پارک دو پرنس منتشر شد که باعث تعجب و خشم بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و فوتبال‌دوستان شد. 
این تصاویر نشان می‌داد که بعضی از هواداران یوونتوس سعی کرده‌اند با شکلک‌های خاصی که بسیاری آن را تقلید از رفتارهای میمون می‌دانند به نوعی هواداران سیاه‌پوست پی اس جی را تحریک و تحقیر کنند و تعدادی از آن‌ها حتی از سلام معروف نازی استفاده کرده‌اند. 

1743375

حالا AFP خبر داده است که چهار هوادار این باشگاه که شامل سه بزرگسال و یک نوجوان می‌شوند در این رابطه بازداشت شده‌اند و دو نفر از آنها به زودی باید در دادگاهی در پاریس شرکت کنند. 
سومین تماشاگر بزرگسال دستگیر شده به دلیل نبود مدارک کافی علیه او آزاد شده است و تماشاگر نوجوان نیز صرفا به مدت شش ماه از حضور در تمامی اماکن ورزشی فرانسوی محروم شده است. 
از سوی دیگر، یوفا نیز اعلام کرده است که تحقیقات خاص خودش را درباره رفتار هواداران یوونتوس آغاز کرده است و تصمیم دارد تصمیمی جدی در این زمینه بگیرد. 
این اتفاق تنها چند روز پس از سر دادن شعارهای نژادپرستانه از سوی هواداران یووه در جریان بازی برابر فیورنتینا رخ داد.

دیدگاه‌ها