کد خبر : 1843037 | 19 شهریور 1401 ساعت 19:20 | 19.3K بازدید | 6 دیدگاه

بایرن چه خریدی کرد؛ تِل جوان‌ترین گلزن بایرن شد

ماتیس تل، خرید تابستانی بایرن مونیخ، با گلزنی در بازی امروز این تیم مقابل اشتوتگارت به جوان‌ترین گلزن تاریخ بایرن در بوندس‌لیگا تبدیل شد.

بایرن چه خریدی کرد؛ تِل جوان‌ترین گلزن بایرن شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ از دقایقی پیش در هفته ششم بوندس‌لیگا در خانه خود، آلیانز آرنا، به مصاف اشتوتگارت رفته است. ماتیس تل، ستاره فرانسوی هفده ساله بایرن، در این مسابقه برای اولین بار به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت و با گلی که در دقیقه 36 به ثمر رساند نامش را به عنوان جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه آلمانی در بوندس‌لیگا ثبت کرد.

1743753

ماتیس تل مهاجمی هفده ساله است که امسال تابستان از تیم فرانسوی رن به بایرن پیوست. مسئولان باشگاه آلمانی از خرید این استعداد جوان خوشحال بودند و در مصاحبه‌های خود بارها گفتند که این خرید را یک سرمایه‌گذاری پرسود برای باشگاه می‌دانند و انتظار دارند تل در سالهای آینده به یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا تبدیل شود.

این مهاجم جوان فرانسوی در هفته‌های قبل دو بار به عنوان بازیکن تعویضی برای بایرن به میدان رفته بود ولی دقایقی پیش وقتی باواریایی‌ها برای دیدار با اشتوتگارت به میدان آمدند مشخص شد این مهاجم هفده ساله برای اولین بار به عنوان بازیکن فیکس برای بایرن بازی می‌کند.

در دقیقه 36 بازی اولین گل بازی توسط تل به ثمر رسید. آلفونسو دیویس در سمت چپ دفاع اشتوتگارت را به هم ریخت و با یک سانتر کم‌ارتفاع توپ را به تل رساند تا او با ضربه‌ای دقیق دروازه اشتوتگارت را باز کند و اولین گل خود با پیراهن بایرن را به ثمر برساند. او این گل را در حالی زد که 17 سال و 136 روز سن داشت تا عنوان جوان‌ترین گلزن تاریخ بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا را به خود اختصاص دهد. ماتیس تل البته پیش‌تر در جام حذفی هم برای بایرن گلزنی کرده بود. او در دیدار مقابل ویکتوریا کلن و پیروزی 5-0 بایرن در دور اول جام حذفی هم برای باواریایی‌ها گل زده بود.

1743754

دیدگاه‌ها