کد خبر : 1843041 | 19 شهریور 1401 ساعت 19:20 | 26.3K بازدید | 13 دیدگاه

هافبکی که تشنه زدن گل‌های حیاتی است؛

رونمایی رسمی از اسدی تایم در تبریز

هافبک دفاعی تراکتوری ها برای دومین بار طی 6 هفته اخیر در لحظات تلف شده نیمه دوم، یک گل حیاتی برای تیمش زد.

رونمایی رسمی از اسدی تایم در تبریز

به گزارش ورزش سه، تراکتور در شرایطی که فاصله ای با از دست دادن یک برد خانگی دیگر نداشت، توسط رضا اسدی صاحب سه امتیازی شد که خیلی شیرین و حیاتی بود. هافبک دفاعی سرخ پوشان در دقیقه 6+90 برای تیمش گلزنی کرد تا دوباره در نقش منجی ظاهر شود.

شاگردان بردیف هفته گذشته اولین برد فصل را کسب کردند ولی امروز در کنار هواداران خود تا دقیقه 90 در کسب برد، مثل بازی با هوادار ناکام بودند. پیام حیدری که تصمیمش برای اعلام نکردن هند پنالتی در دقیقه 68، به مذاق تراکتوری ها خوش نیامده بود، 6 دقیقه برای نیمه دوم وقت تلف شده اعلام کرد؛ 6 دقیقه ای که آخرین دقیقه از آن به گل برتری میزبان انجامید.

رضا اسدی در دقیقه 6+90  و در شرایطی که نفت آخرین تلاش های خود را برای بسته نگه داشتن دروازه انجام می داد، روی ارسال زمینی و دیدنی آلوز، دروازه میهمان را باز کرد. او با یک جایگیری مناسب در تیر دوم، صاحب توپ شد و ضربه دقیقش بعد از برخورد به دروازه بان گل شد تا هواداران تراکتور را در اوج ناامیدی، به نهایت خوشحالی برساند.

هافبک تدافعی تراکتوری ها که در مقطع اول حضور خود در جمع سرخ پوشان نیز همواره گل های حساسی زده و این کار را در پرسپولیس نیز تکرار کرده بود، در بازی خانگی مقابل ذوب آهن نیز در لحظات تلف شده نیمه دوم، گل تساوی تیمش را زده بود تا تیمش را در آن دیدار از یک شکست خارج از خانه نجات دهد.

دیدگاه‌ها