کد خبر : 1843060 | 19 شهریور 1401 ساعت 20:29 | 35.6K بازدید | 1 دیدگاه

چه انتقامی؛ حالا پشیمان نیستید؟ (عکس)

مارکو روزه، سرمربی باتجربه لایپزیش توانست به خوبی از باشگاه سابق خود دورتموند، انتقام بگیرد.

چه انتقامی؛ حالا پشیمان نیستید؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در دوران همکاری با مارکو روزه حتی به یک عنوان قهرمانی نیز دست پیدا نکرد و در فصل گذشته بوندسلیگا در پایان با کسب 69 امتیاز، بعد از بایرن مونیخ رتبه دوم را کسب کرد. دورتموند در لیگ قهرمانان و دی اف بی پوکال نیز به نتایج مورد نظر دست پیدا نکرد و به همین دلیل در پایان فصل مدیران این باشگاه تصمیم به اخراج مارکو روزه گرفتند.

اما این سرمربی باتجربه چند روز قبل هدایت لایپزیش را بر عهده گرفته و شروع فوق العاده در این باشگاه داشت. این تیم 1-4 برابر شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب شد تا دومنیکو تدسکو از کار برکنار شده و جای خود را به مارکو روزه بدهد. امروز لایپزیش تحت هدایت این سرمربی عملکرد درخشانی در طول 90 دقیقه برابر دورتموند از خود نشان داده و با نتیجه مقتدرانه 0-3 به برتری دست یافت.

بدین ترتیب مارکو روزه توانایی های خود را به دورتموند ثابت کرده و شاید نشان داد آنها در اخراج این سرمربی بعد از یک فصل، عجله کرده اند. البته لایپزیش علیرغم کسب این پیروزی بزرگ نیز شرایط چندان خوبی در جدول نداشته و در رده دهم قرار گرفته است. بدین ترتیب به نظر می رسد این تیم زیر نظر مارکو روزه کار دشواری برای تبدیل شدن به تیمی مدعی دارد، اما به هر حال این شروع ممکن است روحیه بازیکنان لایپزیش را برای ادامه فصل افزایش دهد.
174378717437881743789

دیدگاه‌ها