کد خبر : 1843078 | 19 شهریور 1401 ساعت 21:25 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

ناگلزمان: اینطور بازی کردن بعد از CL طبیعی است

بعد از تساوی 2-2 بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت، ناگلزمان، سرمربی بایرن، به خبرنگاران گفت خودش را به دلیل نتایج اخیر تیمش تحت فشار احساس نمی‌کند.

ناگلزمان: اینطور بازی کردن بعد از CL طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در هفته ششم بوندس‌لیگا در خانه‌اش میزبان اشتوتگارت بود و در این بازی نتوانست سه امتیاز را به دست بیاورد و در نهایت با نتیجه 2-2 متوقف شد. بایرنی‌ها دو بازی قبلی‌شان در بوندس‌لیگا، مقابل یونیون برلین و مونشن‌‌گلادباخ را هم با تساوی به پایان بردند و حالا کادر فنی باواریایی‌ها تحت فشار قرار گرفته است.

یولیان ناگلزمان بعد از تساوی 2-2 مقابل اشتوتگارت در مصاحبه پایان مسابقه با خبرنگاران مدعی شد که تیمش در بخش‌هایی از بازی خوب نبوده. او البته معتقد بود بعد از حضور در دیداری در لیگ قهرمانان طبیعی است که یک تیم بازی بعدی‌اش در لیگ را با خستگی بیشتری برگزار کند.

1743810

عملکرد بایرن در این بازی
ما در نیم ساعت اول خوب بازی نکردیم. که البته بعد از حضور در یک بازی لیگ قهرمانان طبیعی است. بعد از 15 دقیقه خوب بودیم و از حریف پیش افتادیم. ما در این بخش از بازی کاملا شایسته پیش افتادن بودیم. در نیمه دوم شانس این را داشتیم که گل سوم را بزنیم و بازی را به نفع خودمان تمام کنیم ولی این کار را نکردیم. این بود که در نهایت فقط یک امتیاز از این بازی به‌دست آوردیم.

آیا ناگلزمان خودش را تحت فشار احساس می‌کند؟
فشار؟ نمی‌دانم فشار الان بیشتر شده است یا نه. ولی فشار همیشه وجود دارد. اصلا بگذارید اینطور بگویم که فشار یک امر ذهنی است و از خارج به ما تحمیل می‌شود. ما به کار کردن ادامه می‌دهیم و فردا تمرین خواهیم کرد. ما روز دوشنبه هم یک جلسه تمرین داریم و حریف بعدی‌مان را آنالیز می‌کنیم تا برای بازی با بارسا ایده‌های خوبی طراحی و پیاده کنیم.

پنالتی برای اشتوتگارت
تصمیم داور درست بود. ماتیس امروز خوب بازی کرد و حیف شد که یک پنالتی به حریف داد. ولی این اتفاق‌‌ها می‌افتد. باید فراموش کنیم و راه‌مان را ادامه بدهیم.

دیدگاه‌ها