کد خبر : 1843097 | 19 شهریور 1401 ساعت 22:43 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکنان بایرن مونیخ: از خودمان عصبانی هستیم

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، بعد از تساوی 2-2 این تیم مقابل اشتوتگارت از عملکرد این تیم انتقاد کرد و گفت از تیمش عصبانی است.

بازیکنان بایرن مونیخ: از خودمان عصبانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در هفته ششم بوندس‌لیگا در یک بازی خانگی به مصاف اشتوتگارت رفت و با تساوی 2-2 متوقف شد. این سومین تساوی پیاپی باواریایی‌ها در سه هفته اخیر بوندس‌لیگا بود.

توماس مولر در پایان بازی با عصبانیت در مقابل دوربین خبرنگارها قرار گرفت و با حرفهایی صریح، به انتقاد از بازیکنان بایرن مونیخ پرداخت. او گفت اینکه تیمش هفته آینده در میانه هفته بازی‌ای بزرگ در مقابل بارسا در پیش دارد نباید دلیلی برای عملکرد بد در بازی‌های لیگ باشد.

1743858

توماس مولر در پایان بازی گفت:" امروز من برای اولین بار در این فصل عصبانی هستم. از خودمان عصبانی هستم. اگر بخواهیم همه بازی‌ها را برنده بشویم، که هدف‌مان همین است، باید تا لحظه آخر هر مسابقه تلاش کنیم. اینکه در میانه هفته یک بازی بزرگ در پیش داریم مهم نیست. با وضعیت فعلی تیم باید تا آخرین لحظه هر بازی از جان و دل مایه بگذاریم.

این را باید بگویم که اگر بخواهیم هر چه سریعتر به صدر جدول بازگردیم که هدف باید همین باشد، باید خودمان را خوب بررسی کنیم و ببینیم کجا ایستاده‌ایم".

سرژ گنابری هم در پایان بازی گفت از عملکرد بایرن در این بازی راضی نیست ولی امیدوار است باواریایی‌ها روز سه‌شنبه عملکرد خوبی مقابل بارسا داشته باشند. او در این باره گفت:" امیدوارم روز سه‌شنبه عالی باشیم و سه امتیاز بعدی‌مان در چمپیونزلیگ را به‌دست بیاوریم. ولی در آن بازی برای موفق شدن صد در صد باید خیلی بهتر از بازی امروز کار کنیم.

ما نباید به حریف اینقدر فضا بدهیم. نباید بین بازی‌های ما در عرض چند روز این همه فرق وجود داشته باشد. خوب است که بازی بعدی ما سه شنبه است. دیگر وقتی برای غر زدن نداریم و باید فورا آماده بشویم".

1743859

دیدگاه‌ها